Banán, zsömle, fogkefe: ezek voltak az ALDI fesztiválüzleteinek legkeresettebb termékei
Három nyári zenei fesztiválon és a 17. FINA Világbajnokságon nyitott ideiglenes üzleteket az ALDI, amelyek kétszázezernél is több vásárlót szolgáltak ki nyitva tartásuk alatt. A legkedveltebb termékek a gyümölcsök, a péksütemények, a helyszínen ingyenesen elkészített grillételek – és a fogkefe voltak.
A tavalyi Sziget Fesztiválon nyitott meg az első ideiglenes ALDI üzlet, amely a fesztiválozókra szabott saját márkás kínálatával, a megszokott alacsony bolti áraival és ingyenes Grillzónájával azonnal a látogatók kedvencévé vált, és egy közönségszavazáson elnyerte a leglátványosabb márkahelyszín címet is. Ebben az évben már öt pop-up üzlet állt a nyári zenei fesztiválok, illetve a vizes-vb közönségének rendelkezésére: az ALDI a VOLT Fesztiválon, a Duna Aréna mellett, illetve a Margitszigeten egy-egy 225, míg a Balaton Soundon és a Sziget Fesztiválon egy-egy 300 négyzetméteres áruházzal nyújtott pénztárcabarát megoldást a kellemes nyári időtöltéshez és a világbajnokság versenyein az örömteli szurkoláshoz.
„Mindegyik üzletünk elérte célját, hiszen közel 200 000 vásárlót üdvözölhettünk a nyár folyamán ideiglenesen nyitva tartó áruházainkban. Sikeresen vittük közelebb az ALDI márkát, kiváló saját márkás termékeinket a fesztiválok és a sportesemények látogatóihoz” – nyilatkozta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Banán, császárzsömle, pácolt csirkemell: ezek voltak a legkapósabb termékek
A vásárlók által legkeresettebb termékek mindegyik helyszínen nagyon hasonlók voltak: a friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin voltak a legkeresettebbek. Mindegyik üzletben működött az ALDI „Azon melegében” nevű látványpéksége, amelynek kínálatából a vásárlók legtöbbször császárzsömlét, virslis táskát, sajtos pogácsát és vajas croissant-t tettek kosarukba. A zenei fesztiválokon az ALDI üzletek mellett ismét várta a vásárlókat a Grillzóna, ahol ingyenesen sütötték készre az üzletben megvásárolt pácolt húsokat, grillkolbászokat. A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek az ALDI szakácsai, a legtöbben pácolt csirkemellet, különböző ízű Berner-, illetve grillkolbászokat vettek. A tejtermékek közül a kakaó, az ivójoghurt és a mozzarella snack vitte el a pálmát. Nem maradhatott el a kínálatból a non-food termékek széles köre sem, a legnagyobb darabszámban fogkefe, füldugó és felfújható matrac fogyott.
A Szigeten az üzleten és a Grillzónán kívül egy külön fagyi stand is várta a vásárlókat, az áruház vásárlói közül minden harmadik élt is a lehetőséggel és választott magának a jeges édességből. A legtöbben gyümölcsös, vanília-mogyorós és háromcsokis fagyit vásároltak. A Sziget minden 8. látogatója kereste fel az ALDI üzletét, míg a VOLT-on minden 4. látogató vásárolt a boltban.
A pozitív vásárlói visszajelzések mellett rangos díjat is nyert az ALDI egyik ideiglenes üzlete: a Trade magazin és a Trade Marketing Klub által megrendezett versenyen a szakmai zsűri az ALDI Sziget fesztiválon felállított áruházának ítélte a Pop Up Store kategóriában 2017-es SuperStore díjat.
Kapcsolódó cikkeink
Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >