Banán, zsömle, fogkefe: ezek voltak az ALDI fesztiválüzleteinek legkeresettebb termékei
Három nyári zenei fesztiválon és a 17. FINA Világbajnokságon nyitott ideiglenes üzleteket az ALDI, amelyek kétszázezernél is több vásárlót szolgáltak ki nyitva tartásuk alatt. A legkedveltebb termékek a gyümölcsök, a péksütemények, a helyszínen ingyenesen elkészített grillételek – és a fogkefe voltak.
A tavalyi Sziget Fesztiválon nyitott meg az első ideiglenes ALDI üzlet, amely a fesztiválozókra szabott saját márkás kínálatával, a megszokott alacsony bolti áraival és ingyenes Grillzónájával azonnal a látogatók kedvencévé vált, és egy közönségszavazáson elnyerte a leglátványosabb márkahelyszín címet is. Ebben az évben már öt pop-up üzlet állt a nyári zenei fesztiválok, illetve a vizes-vb közönségének rendelkezésére: az ALDI a VOLT Fesztiválon, a Duna Aréna mellett, illetve a Margitszigeten egy-egy 225, míg a Balaton Soundon és a Sziget Fesztiválon egy-egy 300 négyzetméteres áruházzal nyújtott pénztárcabarát megoldást a kellemes nyári időtöltéshez és a világbajnokság versenyein az örömteli szurkoláshoz.
„Mindegyik üzletünk elérte célját, hiszen közel 200 000 vásárlót üdvözölhettünk a nyár folyamán ideiglenesen nyitva tartó áruházainkban. Sikeresen vittük közelebb az ALDI márkát, kiváló saját márkás termékeinket a fesztiválok és a sportesemények látogatóihoz” – nyilatkozta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Banán, császárzsömle, pácolt csirkemell: ezek voltak a legkapósabb termékek
A vásárlók által legkeresettebb termékek mindegyik helyszínen nagyon hasonlók voltak: a friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin voltak a legkeresettebbek. Mindegyik üzletben működött az ALDI „Azon melegében” nevű látványpéksége, amelynek kínálatából a vásárlók legtöbbször császárzsömlét, virslis táskát, sajtos pogácsát és vajas croissant-t tettek kosarukba. A zenei fesztiválokon az ALDI üzletek mellett ismét várta a vásárlókat a Grillzóna, ahol ingyenesen sütötték készre az üzletben megvásárolt pácolt húsokat, grillkolbászokat. A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek az ALDI szakácsai, a legtöbben pácolt csirkemellet, különböző ízű Berner-, illetve grillkolbászokat vettek. A tejtermékek közül a kakaó, az ivójoghurt és a mozzarella snack vitte el a pálmát. Nem maradhatott el a kínálatból a non-food termékek széles köre sem, a legnagyobb darabszámban fogkefe, füldugó és felfújható matrac fogyott.
A Szigeten az üzleten és a Grillzónán kívül egy külön fagyi stand is várta a vásárlókat, az áruház vásárlói közül minden harmadik élt is a lehetőséggel és választott magának a jeges édességből. A legtöbben gyümölcsös, vanília-mogyorós és háromcsokis fagyit vásároltak. A Sziget minden 8. látogatója kereste fel az ALDI üzletét, míg a VOLT-on minden 4. látogató vásárolt a boltban.
A pozitív vásárlói visszajelzések mellett rangos díjat is nyert az ALDI egyik ideiglenes üzlete: a Trade magazin és a Trade Marketing Klub által megrendezett versenyen a szakmai zsűri az ALDI Sziget fesztiválon felállított áruházának ítélte a Pop Up Store kategóriában 2017-es SuperStore díjat.
Kapcsolódó cikkeink
ALDI + Balaton: 551 100 forintos kezdőfizetéssel keres szezonális munkavállalókat az ALDI a tó körüli üzleteibe
AZ ALDI idén is szeretne aktívan hozzájárulni a magyar turisztikai…
Tovább olvasom >Már létezik teljesen pénztáros nélkül működő Aldi üzlet
Az Aldi meghökkentő újítással rukkolt elő Greenwichben: megnyitotta első pénztár…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi tanúsítványok garantálják a termékek és szolgáltatások magas minőségét a SPAR-nál
Minőségi tanúsítványok garantálják az élelmiszer-biztonságot és a termékminőséget a SPAR…
Tovább olvasom >Tovább erősítette nemzetközi pozícióját és milliárdos beruházásokkal zárta a 2023-as évet a BioTechUSA-cégcsoport
Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport,…
Tovább olvasom >Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >