Bag-in-box bor a Waitrose-tól
Új, organikus bort dobott piacra a Waitrose, méghozzá bag-in-box csomagolásban. A termék a Waitrose Duchy Organic család részeként került az üzletekbe.
A retailer korábban még sosem jött ki saját márkás bag-in-box termékkel. A Waitrose Duchy Organic termékcsalád 10 éve található meg az üzletekben. Mostanra több mint 300 fajta ételt és italt foglal magába, és több mint 30 országba exportálják világszerte.
A bor, amely most csatlakozott az organikus termékek sorához, egy olasz Pinot Grigio, amely Olaszország Puglia régiójából származó szőlőből készül.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Mókás éttermi kampány: aki leadja a telefonját, ingyen bort kap
Az észak-itáliai Verona városában található Al Condominio étterem egy különleges…
Tovább olvasom >A bortermeléshez nélkülözhetetlenek az alacsony környezetterhelésű technológiák
Az agrártárca elkötelezett amellett, hogy Magyarországon minél kisebb környezetterheléssel járjon…
Tovább olvasom >Több száz bor mutatkozott be a Winelovers Grand kóstolón
Több mint 150 magyar bor- és pezsgőmárka vett részt összesen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >