Bag-in-box bor a Waitrose-tól
Új, organikus bort dobott piacra a Waitrose, méghozzá bag-in-box csomagolásban. A termék a Waitrose Duchy Organic család részeként került az üzletekbe.

Új bor, új organikus termék, új csomagolás
A retailer korábban még sosem jött ki saját márkás bag-in-box termékkel. A Waitrose Duchy Organic termékcsalád 10 éve található meg az üzletekben. Mostanra több mint 300 fajta ételt és italt foglal magába, és több mint 30 országba exportálják világszerte.
A bor, amely most csatlakozott az organikus termékek sorához, egy olasz Pinot Grigio, amely Olaszország Puglia régiójából származó szőlőből készül.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Lengyel nagyvállalat vásárolta fel a legnagyobb moldovai borexportőrt
A lengyel Maspex felvásárolta a legnagyobb moldovai borexportőrt, a Purcari…
Tovább olvasom >Repülőn is jöhet a bor Olaszországból
Jelentősen egyszerűsödhet a beszállás az olasz repülőtereken: az új generációs…
Tovább olvasom >Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >