Azt beszélik!
Kreatív marketingkoncepcióval nyílt Budapesten Rácz Jenő és Gerendai Károly étterme, a Rumour (Szóbeszéd): már a bejutás is titokzatosságot sugall, ugyanis az elfüggönyözött belső térbe a szomszéd gourmet-shopon keresztül lehet bejutni. Az elképzelés alapja a chef’s table – azaz a séf asztala – koncepció, ahol a vendégek a konyhát körbeülve fogyasztják el vacsorájukat. A séf Rácz Jenő ezt a kapcsolatot a vendéggel a megszokottnál sokkal kötetlenebbnek, szinte barátinak nevezi. A fogások tálalása maga is egyfajta színház, minden ételhez történet is jár. Az étterem két menüsort kínál, egymást követő idősávban. A 6 fogásos, korai menüt este 17:30-ra lehet foglalni, 19:30-kor már 11 fogásos a Rumour-menü.
Az elgondolás nemcsak szellemes és eredeti, de reklámértéke is jelentős, és a hely látogatóinak valamiféle kiválasztottságérzést ad. Hasonló elgondoláson alapult például a kétezres évek „mi a jelszó?” őrülete Kaliforniában, vagy a szesztilalom hangulatát idéző, egy tudatosan egyszerű enteriőrű vendéglátóhelyről titkos átjárón keresztül elérhető éttermek koncepciója.//
Kapcsolódó cikkeink
Gerendai Károly: „Építeni, megálmodni, megvalósítani szeretek”
Mennyire viselte meg a válság Magyarország legismertebb „fesztiválosát”, és milyen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >