Azt beszélik!
Kreatív marketingkoncepcióval nyílt Budapesten Rácz Jenő és Gerendai Károly étterme, a Rumour (Szóbeszéd): már a bejutás is titokzatosságot sugall, ugyanis az elfüggönyözött belső térbe a szomszéd gourmet-shopon keresztül lehet bejutni. Az elképzelés alapja a chef’s table – azaz a séf asztala – koncepció, ahol a vendégek a konyhát körbeülve fogyasztják el vacsorájukat. A séf Rácz Jenő ezt a kapcsolatot a vendéggel a megszokottnál sokkal kötetlenebbnek, szinte barátinak nevezi. A fogások tálalása maga is egyfajta színház, minden ételhez történet is jár. Az étterem két menüsort kínál, egymást követő idősávban. A 6 fogásos, korai menüt este 17:30-ra lehet foglalni, 19:30-kor már 11 fogásos a Rumour-menü.
Az elgondolás nemcsak szellemes és eredeti, de reklámértéke is jelentős, és a hely látogatóinak valamiféle kiválasztottságérzést ad. Hasonló elgondoláson alapult például a kétezres évek „mi a jelszó?” őrülete Kaliforniában, vagy a szesztilalom hangulatát idéző, egy tudatosan egyszerű enteriőrű vendéglátóhelyről titkos átjárón keresztül elérhető éttermek koncepciója.//
Kapcsolódó cikkeink
Gerendai Károly: „Építeni, megálmodni, megvalósítani szeretek”
Mennyire viselte meg a válság Magyarország legismertebb „fesztiválosát”, és milyen…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >Új Guinness rekord: 112 méteres Dobos-torta készült!
Guiness rekordot döntöttek a Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum Dobos C.…
Tovább olvasom >Az MVI ismét a TOP10 legbefolyásosabb szakmai szervezet között
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) 2025-ben ismét bekerült a turizmus…
Tovább olvasom >