Aznapi kiszállítással és csomagautomata-szolgáltatással erősít az Euronics
Új szolgáltatásokkal tette még kényelmesebbé és gyorsabbá az online rendelések kiszolgálását hazánk legnagyobb kizárólag magyar tulajdonban lévő e-kereskedője, az Euronics. A cég webáruháza évről évre egyre népszerűbb, a vásárlók pedig otthonukba, az Euronics üzletekbe és immár csomagautomatákba is kérhetik a kiválasztott termékeiket. Budapesten belül ráadásul már aznap megérkezhet a rendelésük.
Elektronikai eszköz akár már aznap
Idén júniusban vezette be az Euronics az aznapi kiszállítás lehetőségét a budapesti kerületekben: azokat a kis vagy közepes méretű rendeléseket, amiket délelőtt 11 óráig leadnak a webshopon a vásárlók, már délután – 13 és 20 óra között – kiszállítja a cég az MPL-lel partnerségben. A vásárlóknak ehhez a szállítási információk megadásakor be kell jelölniük az aznapi kiszállítás opciót – mindezt kis csomag (maximum 15 kg és 60x60x60 cm) esetén 1990 Ft-ért, közepes csomag (maximum 30 kg és 60x60x60 cm) esetén pedig 2490 Ft-ért tehetik meg.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a 100%-ban magyar tulajdonú webáruházak között mi vagyunk az elsők, akik meg tudták teremteni az aznapi kiszállításhoz szükséges logisztikai hátteret”
– mondta el Monostori Csaba, az Euronics e-commerce managere.
„Már most az online megrendelések 4-5 százalékát így kérik a vásárlók, ami jelentősen meghaladja az eredetileg tervezett 1-2 százalékos arányt.”
A vásárlók jellemzően olyan termékeket rendelnek aznapi szállítással, amikre valóban rögtön szükségük lehet: ilyenek a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, a vízszűrő tartozékok, a headsetek és az állateledelek. De rendeltek már aznapi szállítással vasalót, asztali grillt és notebookot is.
Csomagautomatákba is kérhetjük a termékeinket
Az Euronics webshop vásárlói immár az MPL csomagautomatáiba is kérhetik a termékek kiszállítását. A csomagautomatás kiszállítás előnye, hogy a termékeket rugalmas időpontban vehetik át, nem kell alkalmazkodniuk a futárhoz, a kiszállítás díja pedig alacsonyabb, mint házhoz szállítás esetén. Az Euronics webshopból 1190 Ft-ért rendelhetőek a közel 450, többségében 0-24 hozzáférhető hazai MPL csomagautomata bármelyikébe a termékek. „A bevezetési időszak alapján úgy látjuk, a vásárlók előszeretettel élnek az új csomagautomata-szolgáltatással, immár a megrendelések 8 százalékát így teljesítjük, ami szintén bőven felülmúlja az eredeti várakozásainkat” – árulta el Monostori Csaba.
Csomagautomatába többnyire kisebb méretű termékeket rendelnek az Euronics vásárlók, ezek között is a kiegészítő termékek – kávék, mobiltokok, kábelek, vízszűrők, egerek, billentyűzetek és szódagép-tartozékok – fordulnak meg leggyakrabban az átvevőhelyeken. Esetenként háztartási kisgépeket – kenyérpirítót, turmixgépet, borotvát, hajformázót – és LEGO játékokat is rendelnek csomagautomatába a webshopból.
Precíz csomagolás, felesleges hulladék nélkül
További újítás, hogy a cég logisztikai központjában egy vadonatúj PackSize gép hajtogatja a kartondobozokat, ami amellett, hogy garantálja a gyors csomagolást, lehetővé teszi, hogy a vásárlók több termék rendelése esetén mindent egyetlen, esztétikus csomagban kapjanak kézhez. Így többé nem fordulhat elő az, hogy több eszközt külön időpontokban, több futár kézbesít. A modern gép a termékek méretéhez képest a legoptimálisabb méretben készíti el a kartondobozokat, így a lehető legkevesebb csomagoló- és kitöltőanyagot használja fel a rendelések biztonságos becsomagolásához.
Ingyenes is lehet a kiszállítás
Az Euronics webshopja még a hagyományos áruházaknál is bővebb kínálatot vonultat fel. A boltokban személyesen nem megvásárolható, de a weben elérhető termékeket a vásárlók viszont az üzletekbe is kérhetik, amivel ráadásul megspórolhatják a szállítási költséget – ilyenkor ingyenesen szállítja az Euronics a kiválasztott áruházba a termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Erős novembert zárt az Euronics, taroltak a tévék
Több mint 16 százalékos forgalomnövekedéssel zárta a Black Novembert az…
Tovább olvasom >1500 milliárd forintos piac új szereplőkkel: civilek az e-kereskedelemben
Egy egyszerű és biztonságos applikáció letöltésével online vásárlásai során bárki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >