Az USA-n kívül is értékesíteni kezdi a Coca-Cola BodyArmor termékét
A Coca-Cola közölte, hogy januártól Kanada nagyvárosaiban is megkezdi BodyArmor italának értékesítését – ez az első lépés a márka nemzetközi terjeszkedésének folyamatában 2011-es alapítása óta. Mind az eredeti sportital, mind pedig annak alacsony kalóriatartalmú változata, a BodyArmor Lyte kapható lesz.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Federico Muyshondt, a BodyArmor vezérigazgatója egy nyilatkozatában elmondta, hogy a nemzetközi terjeszkedésen „már jó ideje gondolkodik” a cég. Hozzátette, hogy a kanadai lépés „csak a kezdete az új országok és fogyasztók felé való terjeszkedésünknek szerte a világon”.
A BodyArmor egy több mint 1 milliárd dolláros hidratálóital-márka, amely vegyes eredményeket ért el azóta, hogy 2021-ben a márka egésze a Coca-Coláé lett 5,6 milliárd dollárért.
Kapcsolódó cikkeink
Így támogatja a közösségeket a Coca-Cola és a Budapest Bike Maffia a márka karácsonyi kampánya során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella vezetik az FMCG-márkák nyugati-európai rangsorát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GVH: változtat forgalmazási szerződésein a Coca-Cola a versenyhivatal eljárásának eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium ital, prémium irodalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kovász- és kombuchamegosztó kampányt indít a Felelős Gasztrohős Alapítvány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stílus, nyelv, eszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

