Az USA-ban már por formájában is kaphatók a Coca-Cola BodyArmor hidratálói
A Coca-Cola legújabb innovációja a BodyArmor immár on-the-go formában is kapható.
A termékkiterjesztéssel a márkának lehetősége nyílik a vásárlók kényelem, fenntarthatóság és személyre szabhatóság iránti elvárásainak kielégítése révén magának előnyt kovácsolni. Az új kiszereléssel ráadásul a BodyArmor bejuthat olyan területekre is – például a repülőterekre –, ahová palackok nem.
A BodyArmor Flash I.V. hidratálópor a palackozott italokhoz hasonlóan az immunrendszert támogató cinket, C- és B12-vitamint tartalmaz, de mesterséges aromákat, édesítőszereket, illetve színezékeket nem.
A BodyArmor eladásai idén a márka integrálásával időnként küszködő Coca-Cola szerint elérhetik a közel 1,5 milliárd dollárt, amit segíthetnek a márka által piacra bevezetni tervezett további porok is.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >