Az Unileveré „Az év trade marketing csapata”

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 03. 07. 12:39

Az Unilever nyerte el “Az év trade marketing csapata 2010” díjat a POPAI Magyarország és a magyar Trade Marketing Klub által meghirdetett versenyen. Az elismerésben részesült csapat munkái közül kerültek ki az utóbbi idők legnépszerűbb Unileveres programjai, a Segíts okosan! és a Főzzön játszóteret! is.

A versengő trade marketing csapatok nevezési anyagaikban azt mutatták be, hogyan épül fel és milyen stratégia mentén dolgozik a team. A győzteseket a benyújtott pályázatok alapján kategóriánként választották ki. A bírálat szempontjai között az összhatás, a hatékonyság, a technikai koncepció, a kivitelezés, a gyártás, a designminőség, az eredetiség és a kommunikáció egyaránt szerepelt.
„Nagyon örülök ennek a szakmai elismerésnek, és igazán büszke vagyok a csapatomra, és azokra a munkákra is, amelyekkel neveztünk a pályázaton. Ezek között szerepel a Segíts okosan!, a Főzzön játszóteret!, valamint a Dove Happy Hours kampány is” – fogalmazott Korda Petra, az Unilever Magyarország kereskedelmi és marketingvezetője.

A díjazott csapat munkái között szereplő, az idén már harmadik éve futó Segíts okosan! kampány az Országos Mentőszolgálatot támogatja, a cél pedig, hogy az ország minél több mentőautójában legyen az újraélesztéshez nélkülözhetetlen defibrillátor készülék. A Delikát8 Főzzön játszóteret! programja idén ötödik alkalommal indította el a Delikát8 vonalkódok gyűjtését a játszóterekért. A közösségek összefogására építő játéknak köszönhetően a mennyiségben, illetve a lélekszám arányában legtöbb vonalkódot beküldő településeken egy-egy biztonságos játszótér épül fel.

Szintén az Unilever customer marketing csapata dolgozott a dm-üzletekkel közös Dove Happy Hours promóción, amely egy nyereményjátékkal egybekötött, néhány órás, kedvezményes Dove termékeket kínáló vásárlási akció volt. A csapat az elmúlt időszakban a Knorr Receptmagazin megalkotásán dolgozott. A Spar Csoport üzleteiben, negyedévente megjelenő márkamagazin a receptek és termékbemutatók mellett szórakoztató tartalmat is kínál majd.

POPAI Magyarország

A POPAI 2007-ben megalakult non-profit szakmai szervezetként működik, célja a vásárláshelyi marketing-kommunikáció, az eladáshelyi tevékenységek hatékonyságának növelése, az iparág fejlesztése. A POPAI egy 70 éves múlttal rendelkező nemzetközi szervezet, 19 irodával, 45 országot képviselve, több mint 1700 taggal működik világszerte.

Trade Marketing Klub

A Trade Marketing Klub rendszeres klubdélutánokon ad lehetőséget szakmai kérdések megvitatására és tapasztalatcserére. Tagjai az FMCG szektor meghatározó trade marketinges és értékesítési vezetői.

Kapcsolódó cikkeink