Az Unilever világszerte támogatja a koronavírus elleni küzdelmet
A Magyarországon három üzemmel – a Domestos tisztítószereket is előállító nyírbátori háztartásvegyipari gyárral, a röszkei Knorr élelmiszergyárral és a veszprémi Algida jégkrémgyárral – jelen lévő Unilever bejelentette, hogy világszerte számos eszközzel járul hozzá a globális koronavírus-járvány elleni küzdelemhez, illetve a válsághelyzet kezeléséhez.
Ennek értelmében a vállalat
- 100 millió euró értékű adománnyal támogatja a koronavírus elleni küzdelmet,
- 500 millió eurót szabadít fel a nehéz helyzetbe került kkv-partnereinek támogatására,
- vállalja azon munkavállalóinak jövedelempótlását, akiknek a járvány miatt kialakult válsághelyzetben veszélybe került a megélhetése, valamint
- a termelés átszervezésével fokozza a fertőtlenítőszerek gyártását.
Hazánkban az Unilever a globális program részeként számos szervezetet és nehéz helyzetben lévő közösséget Domestos-, Knorr- és Baba-termékadományokkal támogat.
- Az időskorúakat ellátó intézményekhez 900 flakon, azaz közel 700 liter Domestost juttat el;
- a hajléktalanok élelmezését – egy civil szervezeten keresztül – több ezer Knorr-termékkel segíti;
- egészségügyi intézmények számára több mint 1200 liter fertőtlenítő szert adományoz;
- a Domestos Iskolamosdó Felújítási Programban részt vevő 30 iskolához intézményenként több száz flakon Domestost és folyékony Baba szappant szállít ki; továbbá
- a nyírbátori önkormányzatnak és kormányhivatalnak is adományoz fertőtlenítő szereket.
Kapcsolódó cikkeink
1200 hátrányos helyzetű gyerek kívánsága teljesül idén karácsonykor
Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >