Az Unilever világszerte támogatja a koronavírus elleni küzdelmet
A Magyarországon három üzemmel – a Domestos tisztítószereket is előállító nyírbátori háztartásvegyipari gyárral, a röszkei Knorr élelmiszergyárral és a veszprémi Algida jégkrémgyárral – jelen lévő Unilever bejelentette, hogy világszerte számos eszközzel járul hozzá a globális koronavírus-járvány elleni küzdelemhez, illetve a válsághelyzet kezeléséhez.
Ennek értelmében a vállalat
- 100 millió euró értékű adománnyal támogatja a koronavírus elleni küzdelmet,
- 500 millió eurót szabadít fel a nehéz helyzetbe került kkv-partnereinek támogatására,
- vállalja azon munkavállalóinak jövedelempótlását, akiknek a járvány miatt kialakult válsághelyzetben veszélybe került a megélhetése, valamint
- a termelés átszervezésével fokozza a fertőtlenítőszerek gyártását.
Hazánkban az Unilever a globális program részeként számos szervezetet és nehéz helyzetben lévő közösséget Domestos-, Knorr- és Baba-termékadományokkal támogat.
- Az időskorúakat ellátó intézményekhez 900 flakon, azaz közel 700 liter Domestost juttat el;
- a hajléktalanok élelmezését – egy civil szervezeten keresztül – több ezer Knorr-termékkel segíti;
- egészségügyi intézmények számára több mint 1200 liter fertőtlenítő szert adományoz;
- a Domestos Iskolamosdó Felújítási Programban részt vevő 30 iskolához intézményenként több száz flakon Domestost és folyékony Baba szappant szállít ki; továbbá
- a nyírbátori önkormányzatnak és kormányhivatalnak is adományoz fertőtlenítő szereket.
Kapcsolódó cikkeink
Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
Stabil árbevétel-növekedésről számolt be az Unilever a 2025-ös év második…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >