Az Unilever világszerte támogatja a koronavírus elleni küzdelmet
A Magyarországon három üzemmel – a Domestos tisztítószereket is előállító nyírbátori háztartásvegyipari gyárral, a röszkei Knorr élelmiszergyárral és a veszprémi Algida jégkrémgyárral – jelen lévő Unilever bejelentette, hogy világszerte számos eszközzel járul hozzá a globális koronavírus-járvány elleni küzdelemhez, illetve a válsághelyzet kezeléséhez.
Ennek értelmében a vállalat
- 100 millió euró értékű adománnyal támogatja a koronavírus elleni küzdelmet,
- 500 millió eurót szabadít fel a nehéz helyzetbe került kkv-partnereinek támogatására,
- vállalja azon munkavállalóinak jövedelempótlását, akiknek a járvány miatt kialakult válsághelyzetben veszélybe került a megélhetése, valamint
- a termelés átszervezésével fokozza a fertőtlenítőszerek gyártását.
Hazánkban az Unilever a globális program részeként számos szervezetet és nehéz helyzetben lévő közösséget Domestos-, Knorr- és Baba-termékadományokkal támogat.
- Az időskorúakat ellátó intézményekhez 900 flakon, azaz közel 700 liter Domestost juttat el;
- a hajléktalanok élelmezését – egy civil szervezeten keresztül – több ezer Knorr-termékkel segíti;
- egészségügyi intézmények számára több mint 1200 liter fertőtlenítő szert adományoz;
- a Domestos Iskolamosdó Felújítási Programban részt vevő 30 iskolához intézményenként több száz flakon Domestost és folyékony Baba szappant szállít ki; továbbá
- a nyírbátori önkormányzatnak és kormányhivatalnak is adományoz fertőtlenítő szereket.
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >