Az Unilever költségcsökkentési stratégiájától a Magnum Multipack lesz „karcsúbb”
A fogyasztási cikkeket gyártó Unilever csökkentette a Magnum gyűjtőcsomagjainak méretét, mivel az infláció továbbra is megemeli az élelmiszer-ipari termékek árát. A növekvő költségek mérséklése érdekében a 110 ml-es fagylaltrudak mostantól 100 ml-esre készülnek, és 4×100 ml-es gyűjtőcsomagolásban értékesítik őket.

Ez a változás hatással lesz a klasszikus, fehér csokoládé, mandula, karamell és menta ízekre
A jelenleg több élelmiszerboltban és a négy nagy élelmiszerbolt-láncban árusított Magnum-termékek árát az év elején árnövekedéssel fenyegette a többi Unilever-termék áremelkedésére a 2022 első három hónapjában tapasztalható „felgyorsult” inputköltségek miatt. A Morrisonsban 3,20 font ára, a Sainsbury’s 2,50 fontért kínálta a Magnum fehér csokoládé gyűjtőcsomagjait 3,25 fontért árulják az Asdában és a Tescóban egyaránt.
Az Unilever szóvivője a The Grocernek azt mondta: „Rendszeresen felülvizsgáljuk termékeink méretét és árait, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a vásárlók jó ár-érték arányt élvezzenek márkáink révén.” Hozzátették, hogy az Unilever „jelenleg jelentős növekedést tapasztal egyes nyersanyagaink, köztük a Magnum egyes kiváló minőségű összetevőinek költségeiben. Termékeink kiskereskedelmi ára mindig a kiskereskedő saját belátása szerint alakul, és mi is, mint minden gyártó, csak ajánlott fogyasztói árat adunk meg.”
Májusban a Britsuperstore felfedte, hogy a csokoládé volt a legtöbb panasz az FMCG zsugorodást okozó termékkel kapcsolatban, mivel a megkérdezett 600 fogyasztói vélemény 25%-a negatív színben beszélt a csokoládéról.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Häagen-Dazs „A város esszenciája” jégkrémkollekció
Az egyetlen jégkrémválogatás, amely elmerít a világ ikonikus városaiban, megidézve…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >