Az Unilever költségcsökkentési stratégiájától a Magnum Multipack lesz „karcsúbb”
A fogyasztási cikkeket gyártó Unilever csökkentette a Magnum gyűjtőcsomagjainak méretét, mivel az infláció továbbra is megemeli az élelmiszer-ipari termékek árát. A növekvő költségek mérséklése érdekében a 110 ml-es fagylaltrudak mostantól 100 ml-esre készülnek, és 4×100 ml-es gyűjtőcsomagolásban értékesítik őket.
A jelenleg több élelmiszerboltban és a négy nagy élelmiszerbolt-láncban árusított Magnum-termékek árát az év elején árnövekedéssel fenyegette a többi Unilever-termék áremelkedésére a 2022 első három hónapjában tapasztalható „felgyorsult” inputköltségek miatt. A Morrisonsban 3,20 font ára, a Sainsbury’s 2,50 fontért kínálta a Magnum fehér csokoládé gyűjtőcsomagjait 3,25 fontért árulják az Asdában és a Tescóban egyaránt.
Az Unilever szóvivője a The Grocernek azt mondta: „Rendszeresen felülvizsgáljuk termékeink méretét és árait, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a vásárlók jó ár-érték arányt élvezzenek márkáink révén.” Hozzátették, hogy az Unilever „jelenleg jelentős növekedést tapasztal egyes nyersanyagaink, köztük a Magnum egyes kiváló minőségű összetevőinek költségeiben. Termékeink kiskereskedelmi ára mindig a kiskereskedő saját belátása szerint alakul, és mi is, mint minden gyártó, csak ajánlott fogyasztói árat adunk meg.”
Májusban a Britsuperstore felfedte, hogy a csokoládé volt a legtöbb panasz az FMCG zsugorodást okozó termékkel kapcsolatban, mivel a megkérdezett 600 fogyasztói vélemény 25%-a negatív színben beszélt a csokoládéról.
Kapcsolódó cikkeink
Extra löket, extra alacsony áron a Tescótól
Új év, új élet – mondogatjuk magunknak szinte minden év…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >