Az Unilever költségcsökkentési stratégiájától a Magnum Multipack lesz „karcsúbb”
A fogyasztási cikkeket gyártó Unilever csökkentette a Magnum gyűjtőcsomagjainak méretét, mivel az infláció továbbra is megemeli az élelmiszer-ipari termékek árát. A növekvő költségek mérséklése érdekében a 110 ml-es fagylaltrudak mostantól 100 ml-esre készülnek, és 4×100 ml-es gyűjtőcsomagolásban értékesítik őket.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/07/50278456861_dccf9cd27b_k.jpg)
Ez a változás hatással lesz a klasszikus, fehér csokoládé, mandula, karamell és menta ízekre
A jelenleg több élelmiszerboltban és a négy nagy élelmiszerbolt-láncban árusított Magnum-termékek árát az év elején árnövekedéssel fenyegette a többi Unilever-termék áremelkedésére a 2022 első három hónapjában tapasztalható „felgyorsult” inputköltségek miatt. A Morrisonsban 3,20 font ára, a Sainsbury’s 2,50 fontért kínálta a Magnum fehér csokoládé gyűjtőcsomagjait 3,25 fontért árulják az Asdában és a Tescóban egyaránt.
Az Unilever szóvivője a The Grocernek azt mondta: „Rendszeresen felülvizsgáljuk termékeink méretét és árait, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a vásárlók jó ár-érték arányt élvezzenek márkáink révén.” Hozzátették, hogy az Unilever „jelenleg jelentős növekedést tapasztal egyes nyersanyagaink, köztük a Magnum egyes kiváló minőségű összetevőinek költségeiben. Termékeink kiskereskedelmi ára mindig a kiskereskedő saját belátása szerint alakul, és mi is, mint minden gyártó, csak ajánlott fogyasztói árat adunk meg.”
Májusban a Britsuperstore felfedte, hogy a csokoládé volt a legtöbb panasz az FMCG zsugorodást okozó termékkel kapcsolatban, mivel a megkérdezett 600 fogyasztói vélemény 25%-a negatív színben beszélt a csokoládéról.
Kapcsolódó cikkeink
Drasztikus lépés az Unilevernél: 3200 európai álláshely megszüntetése várható 2025-ig
Az Unilever radikális döntést hozott: 2025 végéig az európai irodai…
Tovább olvasom >Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >