Az Unilever is csatlakozott a Green Pledge-hez
Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.

(Fotó: Pixabay)
E környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezés lényege, hogy a csatlakozók – mint a reklámipar szereplői – saját működésük során figyelmet fordítanak a fenntarthatósági szempontokra, illetve törekednek arra, hogy ez a gondolkodásmód megjelenjen a reklámok megvalósításának folyamatában is, a tervezés egyes lépéseitől a kivitelezésen át a reklámok közzétételéig.
Magyarországi reklámtevékenységét érintő környezetvédelmi és fenntarthatósági vállalást tett a társaság
A vállalások egyebek közt kiterjednek például arra, hogy az érintettek a reklám készítésének és gyártásának folyamata során különös figyelmet fordítanak az ökológiai lábnyom minimalizálására; a reklámban nem mutatnak be a természetes erőforrások indokolatlan pazarlását tartalmazó képi elemet; a reklám kivitelezése során kerülik és a reklámban sem mutatnak egyszer használatos eldobható műanyag kellékeket, pl. műanyag bevásárlótáskát, szívószálat; illetve kiemelt figyelmet fordítanak a szerepeltetett állat „állati méltóságának” megtartására és annak megfelelő ábrázolására is. Azt, hogy egy adott reklámnál használható-e a Green Pledge, azaz a konkrét projekt megfelel-e a Green Pledge elveinek, a három alapító szervezet képviselőiből álló szakmai zsűri bírálja el.
„Nagy öröm és büszkeség a számunkra, hogy csatlakozhattunk a Green Pledge kezdeményezéshez. Az Unilevernél elkötelezettek vagyunk a fenntarthatóság mellett, ez az elkötelezettségünk pedig az üzleti működésünk minden területére kiterjed, a termeléstől kezdve a csomagoláson át egészen addig, hogy miként kommunikálunk a fogyasztókkal. Reklámjainkon keresztül is arra törekszünk, hogy hozzájáruljunk egy igazságosabb, társadalmilag befogadóbb világhoz, hozzájárulva azon célunk megvalósításához, hogy mindennapossá tegyük a fenntartható életmódot” – mondta Alberto Di Leo, az Unilever Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
Mindez jól kiegészíti az Unilever 2021-ben tett globális kötelezettségvállalás-csomagját
A csomag célja, hogy a társadalom igazságosabb és befogadóbb legyen. Ennek részeként a társaság egyebek között vállalta, tovább növeli az olyan hirdetések számát, amelyek megmutatják az emberek sokszínűségét mind a képernyőn, mind pedig a kamera mögött.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldség-gyümölcs hulladékmentő táskát vezet be a Lidl Spanyolországban
A Lidl Spanyolország által bevezetett hulladékmentő táskába olyan gyümölcsök és…
Tovább olvasom >Több tucat magyar bort díjaztak a legnagyobb német borversenyen
Csaknem száz magyar bor szerzett érmet a nemzetközi szőlészeti és…
Tovább olvasom >A tőzsdei cégek alig harmada számít fenntarthatónak egy kutatás szerint
A tőzsdén jegyzett vállalatok kevesebb mint harmada számít fenntarthatónak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vártnál jobban élénkült a gazdasági aktivitás az euróövezetben
A vártnál nagyobb mértékben javult az euróövezet gazdasági teljesítménye márciusban,…
Tovább olvasom >Teljesen alkoholmentes és páratlan ízvilágú: itt az új Stella Artois 0.0%
Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár új, 0,0%-os alkoholmentes termékkel…
Tovább olvasom >Szezámkrémet hívott vissza a dm
Szalmonella esetleges jelenléte miatt hívta vissza a forgalomból a dmBio…
Tovább olvasom >