Az Unilever, a Tesco és a Nestlé vezet a húspótló termékek forgalmazásában
A növényi alapú húsalternatívák terén egyértelműen három cég, az Unilever, a Tesco és a Nestlé teljesít a legjobban. Egy, a FAIRR által kiadott szakmai jelentésből kiderül, mely cégek ismerték fel, milyen fontos az állati fehérjéről egyre inkább a növényi felé venni az irányt.
A jelentésben szereplő kiskereskedők 87 %-a növelte sajátmárkás növényi alapú termékeinek arányát. Az alternatív fehérje-piac értékét jelenleg 19,5 milliárd dollárra becsülik.
Kapcsolódó cikkeink
Saját márkás húshelyettesítő a Plus-tól
A holland Plus piacra dobta új, saját márkás húshelyettesítő termékeit…
Tovább olvasom >Green Cuisine az Iglo-tól
Új húsalternatívákat dobott piacra az Iglo Németországban Green Cuisine márkanév…
Tovább olvasom >További cikkeink
FIGYELEM! ILYEN MÉG NEM VOLT! A Trade Marketing Klub ÁPRILISI ÜLÉSE TÉRTÉSMENTES!
Az egy éve tartó pandémiás helyzetben szeretnénk kedvet csinálni, kedveskedni…
Tovább olvasom >Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára: a járvány után robbanhat a fluktuáció
Nagyot fordult a munka világa az elmúlt egy évben: miközben…
Tovább olvasom >Hogyan lehet és kell egy márkának járványválságban kommunikálnia? Videókonferencia indul
Időpont: 2021. április 8. csütörtök, 9.00–15.10 Helyszín: Zoom videókonferencia Kedvezményes…
Tovább olvasom >