Az Unilever, a Tesco és a Nestlé vezet a húspótló termékek forgalmazásában
A növényi alapú húsalternatívák terén egyértelműen három cég, az Unilever, a Tesco és a Nestlé teljesít a legjobban. Egy, a FAIRR által kiadott szakmai jelentésből kiderül, mely cégek ismerték fel, milyen fontos az állati fehérjéről egyre inkább a növényi felé venni az irányt.
A jelentésben szereplő kiskereskedők 87 %-a növelte sajátmárkás növényi alapú termékeinek arányát. Az alternatív fehérje-piac értékét jelenleg 19,5 milliárd dollárra becsülik.
Kapcsolódó cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Még több vegán és vegetáriánus termék a Lidl Belgiumtól
A Lidl Belgium tovább bővíti vegán és vegetáriánus termékeit, hiszen…
Tovább olvasom >Vörös mikroalgával imitálják a növényi húsoknál a „vért”
A Yemoja nevű izraeli startup olyan vörös mikroalgát „fedezett fel”,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >