Az Unilever, a Tesco és a Nestlé vezet a húspótló termékek forgalmazásában
A növényi alapú húsalternatívák terén egyértelműen három cég, az Unilever, a Tesco és a Nestlé teljesít a legjobban. Egy, a FAIRR által kiadott szakmai jelentésből kiderül, mely cégek ismerték fel, milyen fontos az állati fehérjéről egyre inkább a növényi felé venni az irányt.
A jelentésben szereplő kiskereskedők 87 %-a növelte sajátmárkás növényi alapú termékeinek arányát. Az alternatív fehérje-piac értékét jelenleg 19,5 milliárd dollárra becsülik.
Kapcsolódó cikkeink
Még több vegán és vegetáriánus termék a Lidl Belgiumtól
A Lidl Belgium tovább bővíti vegán és vegetáriánus termékeit, hiszen…
Tovább olvasom >Vörös mikroalgával imitálják a növényi húsoknál a „vért”
A Yemoja nevű izraeli startup olyan vörös mikroalgát „fedezett fel”,…
Tovább olvasom >Új vegán terméksorozat a Nestlétől
A Nestlé szeptember második felében dobja piacra Garden Gourmet Sensational…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >