Az Unilever, a Tesco és a Nestlé vezet a húspótló termékek forgalmazásában
A növényi alapú húsalternatívák terén egyértelműen három cég, az Unilever, a Tesco és a Nestlé teljesít a legjobban. Egy, a FAIRR által kiadott szakmai jelentésből kiderül, mely cégek ismerték fel, milyen fontos az állati fehérjéről egyre inkább a növényi felé venni az irányt.
A jelentésben szereplő kiskereskedők 87 %-a növelte sajátmárkás növényi alapú termékeinek arányát. Az alternatív fehérje-piac értékét jelenleg 19,5 milliárd dollárra becsülik.
Kapcsolódó cikkeink
Még több vegán és vegetáriánus termék a Lidl Belgiumtól
A Lidl Belgium tovább bővíti vegán és vegetáriánus termékeit, hiszen…
Tovább olvasom >Vörös mikroalgával imitálják a növényi húsoknál a „vért”
A Yemoja nevű izraeli startup olyan vörös mikroalgát „fedezett fel”,…
Tovább olvasom >Új vegán terméksorozat a Nestlétől
A Nestlé szeptember második felében dobja piacra Garden Gourmet Sensational…
Tovább olvasom >További cikkeink
IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >