Az Unilever a Co-oppal és a Fareshare-rel társulva adományoz a helyi közösségeknek

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 06. 21. 09:37

Az Unilever a Co-oppal és a FareShare-rel együttműködve támogatja az Egyesült Királyságban a megélhetési válsággal küszködő helyi közösségeket különböző otthonápolási, testápolási és élelmiszertermékek adományozásával.

Június 14 és július 11 között az Unilever minden két kiválasztott, a Co-opban vásárolt Unilever termék után egy terméket adományoz a FareShare hálózatának.

Az adományozási kampány ismertségének növelése érdekében a kényelmi kiskereskedőnél több mint 340 üzletben található gondolavégeken kerülnek kihelyezésre Dove, Comfort, Sure, Simple és Persil háztartási és testápolási termékek.

További 60 gondolavégen az Unilever élelmiszertermékei, például a Pot Noodle és a Hellmann’s kapnak helyet a kampány szlogenjének hirdetésével: „Vásárolj kettőt, és mi egyet a FareShare-nek adományozunk”.

– Nagyon fontos számunkra, hogy a Co-op-pal és a FareShare-rel együttműködve részt vehetünk ebben a kampányban, és segíthetünk a legkiszolgáltatottabb helyi közösségeknek szerte az Egyesült Királyságban

– mondta Andre Burger, az Unilever UK&I élelmiszerekkel foglalkozó vezérigazgatója.

– Termékadományaink, a FareShare újraelosztó hálózata és a Co-op in-store aktivációi együtt valós változást hozhatnak, és még többeket juttathatnak alapvető élelmiszerhez, testápolási és háztartási cikkekhez.

A Co-op kereskedelmi igazgatója, Sinead Bell így nyilatkozott:

– A Co-op büszke arra, hogy az elmúlt 10 évben együttműködött a FareShare-rel, hogy segítsen növelni az élelmiszerekhez való hozzáférést azok számára, akiknek arra a legnagyobb szükségük van.

Shabnam Amini, a FareShare adománygyűjtési igazgatója szerint a megélhetési válság pusztító hatással volt azokra, akik már így is a megélhetésért küzdenek és sokaknak választaniuk kell az élelmiszerek és a higiéniai termékek között.

A fogyasztók több mint kétharmada olcsóbb márkákra vált, és több mint a fele cseréli a márkákat a szupermarketek saját márkás termékeire, hogy pénzt takarítson meg a megélhetési válság közepette – derül ki a Shopmium  felméréséből.

Amini hozzátette:

– A Co-oppal való tízéves együttműködésünk során (partnereink) megértették, hogy az Egyesült Királyságban működő 8500 jótékonysági szervezetet tömörítő hálózatunkon keresztül milyen messzire juthat el az élelmiszerfelesleg, és hihetetlenül hálásak vagyunk, hogy testápolási termékeket is biztosítanak, így segítve azokat, akiknek a legnagyobb szükségük van arra, hogy ne kelljen választaniuk e nélkülözhetetlen cikkek között.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink