Az Unilever a 2023-as FIFA Női Labdarúgó-világbajnokság hivatalos támogatója
A FIFA bejelentette, hogy az Unilever testápolási márkái – köztük a Rexona, a Dove, a Lifebuoy és a Lux – lesznek a 2023-as ausztráliai és új-zélandi közös rendezésű FIFA Női Labdarúgó-világbajnokság hivatalos támogatói. A partnerség 2027-ig tart és magába foglalja a 2026-os férfi labdarúgó-világbajnokságot és a FIFAe esport döntőt is. Ez lesz az első alkalom, hogy a FIFA a női, a férfi és az esportok terén is együttműködik testápolási márkákkal.
A szponzoráció részeként az Unilever támogatja a FIFA női labdarúgás fejlesztési programját. A 2020-ban indított kezdeményezés célja, hogy lehetőségeket biztosítson a sportolni vágyó hölgyek számára, illetve ösztönözze a női labdarúgás folyamatos növekedését világszerte. Az Unilever finanszírozást, humán erőforrásokat és támogatást nyújt a személyre szabott fejlesztési programokhoz.
A 2023-as labdarúgó-vb a világ legnagyobb önálló női sporteseménye, amely becslések szerint kétmilliárd embert fog elérni. A FIFA a 64 mérkőzésre összesen 1,5 millió látogatóval tervez, így kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy minél több hölgyet ösztönözzön a sportolásra. Az Unilever a legalacsonyabbtól kezdve a FIFA csúcsbajnokságáig minden szinten lehetőséget kap arra, hogy az elkövetkező években összesen 80 000 testápolási terméket tartalmazó ajándékcsomagot juttasson el a szurkolóknak.
Fabian Garcia, az Unilever Personal Care üzletág elnöke így nyilatkozott:
„A 2023-as FIFA Női Labdarúgó-világbajnoksággal közös együttműködésnek köszönhetően a márkáink egy hatalmas és rendkívül elkötelezett közönséggel kerülnek kapcsolatba. Ez egy nagyszerű lehetőség számunkra, hogy a női futballrajongók egyre növekvő közönségét elérjük, bizonyítsuk és építsük a márkák erejét, amelyek ezáltal előmozdítják a nemek közötti egyenlőséget a sportban és támogatják a női sportolók jövőbeli generációit.”
Fatma Samoura, a FIFA főtitkára hozzátette:
„Az Unileverhez a világ legnagyobb és legbefolyásosabb fogyasztói márkái tartoznak, és hihetetlenül izgatottak vagyunk, hogy csatlakoznak hozzánk az ausztráliai és új-zélandi utazásunkon. A 2023-as év mérföldkő lesz a női labdarúgás számára, és az Unilever ideális szponzor ahhoz, hogy segítsen nekünk a játék globális fejlődésében idén és azon túl is.”
Kapcsolódó cikkeink
Leválasztja jégkrém-üzletágát az Unilever
A spin-offal párhuzamosan az Unilever „termelékenységi programot” jelentett be, amely…
Tovább olvasom >A Liquid IV italmárka gyártásába invesztál az Unilever
A Unilever szerint az ellátási lánc rugalmasságának biztosítása a Liquid…
Tovább olvasom >A Colmans-szel indítja el első brit regeneratív mezőgazdasági projektjét az Unilever
Az Unilever bemutatta első regeneratív mezőgazdasági projektjét az Egyesült Királyságban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >