Az Unilever a 2023-as FIFA Női Labdarúgó-világbajnokság hivatalos támogatója
A FIFA bejelentette, hogy az Unilever testápolási márkái – köztük a Rexona, a Dove, a Lifebuoy és a Lux – lesznek a 2023-as ausztráliai és új-zélandi közös rendezésű FIFA Női Labdarúgó-világbajnokság hivatalos támogatói. A partnerség 2027-ig tart és magába foglalja a 2026-os férfi labdarúgó-világbajnokságot és a FIFAe esport döntőt is. Ez lesz az első alkalom, hogy a FIFA a női, a férfi és az esportok terén is együttműködik testápolási márkákkal.
A szponzoráció részeként az Unilever támogatja a FIFA női labdarúgás fejlesztési programját. A 2020-ban indított kezdeményezés célja, hogy lehetőségeket biztosítson a sportolni vágyó hölgyek számára, illetve ösztönözze a női labdarúgás folyamatos növekedését világszerte. Az Unilever finanszírozást, humán erőforrásokat és támogatást nyújt a személyre szabott fejlesztési programokhoz.
A 2023-as labdarúgó-vb a világ legnagyobb önálló női sporteseménye, amely becslések szerint kétmilliárd embert fog elérni. A FIFA a 64 mérkőzésre összesen 1,5 millió látogatóval tervez, így kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy minél több hölgyet ösztönözzön a sportolásra. Az Unilever a legalacsonyabbtól kezdve a FIFA csúcsbajnokságáig minden szinten lehetőséget kap arra, hogy az elkövetkező években összesen 80 000 testápolási terméket tartalmazó ajándékcsomagot juttasson el a szurkolóknak.
Fabian Garcia, az Unilever Personal Care üzletág elnöke így nyilatkozott:
„A 2023-as FIFA Női Labdarúgó-világbajnoksággal közös együttműködésnek köszönhetően a márkáink egy hatalmas és rendkívül elkötelezett közönséggel kerülnek kapcsolatba. Ez egy nagyszerű lehetőség számunkra, hogy a női futballrajongók egyre növekvő közönségét elérjük, bizonyítsuk és építsük a márkák erejét, amelyek ezáltal előmozdítják a nemek közötti egyenlőséget a sportban és támogatják a női sportolók jövőbeli generációit.”
Fatma Samoura, a FIFA főtitkára hozzátette:
„Az Unileverhez a világ legnagyobb és legbefolyásosabb fogyasztói márkái tartoznak, és hihetetlenül izgatottak vagyunk, hogy csatlakoznak hozzánk az ausztráliai és új-zélandi utazásunkon. A 2023-as év mérföldkő lesz a női labdarúgás számára, és az Unilever ideális szponzor ahhoz, hogy segítsen nekünk a játék globális fejlődésében idén és azon túl is.”
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >