Az Unilever a 2023-as FIFA Női Labdarúgó-világbajnokság hivatalos támogatója
A FIFA bejelentette, hogy az Unilever testápolási márkái – köztük a Rexona, a Dove, a Lifebuoy és a Lux – lesznek a 2023-as ausztráliai és új-zélandi közös rendezésű FIFA Női Labdarúgó-világbajnokság hivatalos támogatói. A partnerség 2027-ig tart és magába foglalja a 2026-os férfi labdarúgó-világbajnokságot és a FIFAe esport döntőt is. Ez lesz az első alkalom, hogy a FIFA a női, a férfi és az esportok terén is együttműködik testápolási márkákkal.

A partnerség 2027-ig tart
A szponzoráció részeként az Unilever támogatja a FIFA női labdarúgás fejlesztési programját. A 2020-ban indított kezdeményezés célja, hogy lehetőségeket biztosítson a sportolni vágyó hölgyek számára, illetve ösztönözze a női labdarúgás folyamatos növekedését világszerte. Az Unilever finanszírozást, humán erőforrásokat és támogatást nyújt a személyre szabott fejlesztési programokhoz.
A 2023-as labdarúgó-vb a világ legnagyobb önálló női sporteseménye, amely becslések szerint kétmilliárd embert fog elérni. A FIFA a 64 mérkőzésre összesen 1,5 millió látogatóval tervez, így kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy minél több hölgyet ösztönözzön a sportolásra. Az Unilever a legalacsonyabbtól kezdve a FIFA csúcsbajnokságáig minden szinten lehetőséget kap arra, hogy az elkövetkező években összesen 80 000 testápolási terméket tartalmazó ajándékcsomagot juttasson el a szurkolóknak.
Fabian Garcia, az Unilever Personal Care üzletág elnöke így nyilatkozott:
„A 2023-as FIFA Női Labdarúgó-világbajnoksággal közös együttműködésnek köszönhetően a márkáink egy hatalmas és rendkívül elkötelezett közönséggel kerülnek kapcsolatba. Ez egy nagyszerű lehetőség számunkra, hogy a női futballrajongók egyre növekvő közönségét elérjük, bizonyítsuk és építsük a márkák erejét, amelyek ezáltal előmozdítják a nemek közötti egyenlőséget a sportban és támogatják a női sportolók jövőbeli generációit.”
Fatma Samoura, a FIFA főtitkára hozzátette:
„Az Unileverhez a világ legnagyobb és legbefolyásosabb fogyasztói márkái tartoznak, és hihetetlenül izgatottak vagyunk, hogy csatlakoznak hozzánk az ausztráliai és új-zélandi utazásunkon. A 2023-as év mérföldkő lesz a női labdarúgás számára, és az Unilever ideális szponzor ahhoz, hogy segítsen nekünk a játék globális fejlődésében idén és azon túl is.”
Kapcsolódó cikkeink
Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
Stabil árbevétel-növekedésről számolt be az Unilever a 2025-ös év második…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: júniusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,0, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
2025. júniusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Három százalékos növekedés mögött is bizonytalanság: nem lélegezhetnek fel a boltok
Bár júniusban éves összevetésben 3 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >NGM: bővülő pályán a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2025 júniusában a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >