AZ UEFA és a Pepsi az Imagine Dragonst hozza el a Bajnokok Ligája döntő nyitóünnepségére
# FORTHELOVEOFIT – Az UEFA és a Pepsi® bejelentette, hogy az Imagine Dragons zenél a Pepsi rendezésében megvalósuló 2019-es UEFA Bajnokok Ligája döntő megnyitóján. A „Radioactive” és a „Thunder” című ütős slágerekről ismert Grammy-díjas rockzenekar június 1-jén, szombaton lép színpadra a madridi Metropolitano Stadionban.
A Spotifyon 2018-ban legtöbbször streamelt, és világszerte hatalmas rajongótáborral büszkélkedő Imagine Dragons szedi szét a stadiont egyedi hangzásával és szétrobbanó energiájával izzítva be a rajongókat a meccs kezdete előtt.
Idén negyedik éve rendezi a Pepsi az UEFA Bajnokok Ligája döntő nyitóünnepségét a zene, a szórakoztatás és a sport világának ötvözésével, a zeneipar legnagyobb nemzetközi szereplőinek lehengerlő előadásával. A tavalyi évben a popsztár, Dua Lipa minden rekordot megdöntő előadását láthattuk, a 2019-es nyitóünnepséget pedig olyan nagyszabásúra tervezik, amilyen az UEFA Bajnokok Ligája döntőjében még soha nem volt látható. A lenyűgöző pirotechnikának és speciális effektusoknak köszönhetően látványos és magával ragadó zenei előadással fognak a rajongók kedvében járni.
Dan Reynolds, az Imagine Dragons énekese elmondta: „Megtiszteltetés számunkra, hogy az UEFA Bajnokok Ligája döntő megnyitóünnepségen játszhatunk a Pepsi jóvoltából, a bolygó legszenvedélyesebb sportrajongói számára. Fantasztikus showra számítunk Madridban.”
Az idei döntőt június 1-jén, Madridban, a Metropolitano Stadionban rendezik, és világszerte több mint 200 országban közvetítik, míg a Pepsi által prezentált UEFA Bajnokok Ligája döntő megnyitóünnepséget 10 perccel az európai klubfutballszezon legrangosabb mérkőzése előtt rendezik meg.
„A zene és futball terén is legendás múlttal rendelkező márka számára elképzelhetetlen jelentősebb és nagyszerűbb esemény, mint az UEFA Bajnokok Ligája döntő nyitóünnepsége. Az UEFA-val együttműködve olyan nagyszabású élő showt viszünk színpadra a döntő mérkőzés előtt, amely kifejezi, hogy mindent megteszünk a rajongóinkkal közös szenvedélyünkért” – mondta el Natalia Filippociants, a PepsiCo globális üdítőital-piac marketingért felelős alelnöke. „Évről évre fokozzuk az előadások színvonalát és a stadion hangulatát a döntő mérkőzés előtti megnyitóünnepségen. Az, hogy napjaink legnagyobb rockegyüttesét, az Imagine Dragonst hozzuk el a színpadra egy felvillanyozó előadás keretében, valódi megkoronázása ennek az együttműködésnek.”
Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketingigazgatója elmondta: „Rendkívül izgatottak vagyunk, hogy együttműködhetünk a Pepsivel a 2019. évi UEFA Bajnokok Ligája döntő megnyitóján. A negyedik éve futó nyitóünnepség a zenét, szórakozást és a sportot ötvözi, amely ezúttal is legendás élmény lesz a rajongók számára; a Pepsi a legmegfelelőbb partner ahhoz, hogy mindezt megvalósíthassuk. A tavalyi Dua Lipa előadás hatalmas sikert aratott: nézettsége minden rekordott megdöntött közösségi média felületeinken. Tudjuk, hogy az Imagine Dragons olyan, a rajongók fokozódó izgalmára építő rockelőadással készül a megnyitóünnepség alkalbából, amelyet a futballrajongók soha nem fognak elfelejteni.”
Az UEFA Bajnokok Ligájával történő folyamatos szponzori együttműködésén túl a Pepsi idén elindította a nemzetközi FOR THE LOVE OF IT ™ címkével és platformmal fémjelzett globális kampányát Leo Messi és Mohamed Salah közreműködésével. A kezdeményezés célja a márka labdarúgás iránti szeretetének felélesztése, és hogy megmutassák, a Pepsi ízélményért milyen messzire képes elmenni az ember.
Mindezen túl a Pepsi rajongókat fogad a madridi UEFA Bajnokok Fesztiválján, amely tovább fokozza a mérkőzés előtti izgalmakat. A fesztivál a nagyközönség előtt is nyitva áll és a négy nap alatt számos zenei programmal rukkol elő olyan vezető előadókkal, mint például a népszerű Dimitri Vegas & Like Mike formáció.
Kapcsolódó cikkeink
Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >Pepsi Electric: Új ízzel és merész dizájnnal hódít a limitált Kiadás
A Pepsi 2024 augusztusában egy merész újítással jelentkezett: bemutatták a…
Tovább olvasom >A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >