Az Oatly Amszterdamban ünnepli fenntartható növényi alapú fagylaltjának európai bevezetését
Pop-up üzletet nyitott az Oatly a hollandiai Amszterdamban, ezzel ünnepelve meg lágy fagylaltjának európai piaci bevezetését. A növényi alapú tejtermék-helyettesítő megoldásokat fejlesztő vállalat egyetlen kulcsfontosságú összetevőre, méghozzá a zabra összpontosítva mutatja be új ízválasztékát.
Az Oatly szerint a növényi alapú italok eladásai 20%-kal nőttek Európa-szerte. A Good Food Institute Europe jelentése szerint a növényi alapú élelmiszerek értékesítése 2022-ben 5,7 milliárd euróra (6,28 milliárd USD) emelkedett, és a növényi alapú tejek a kategóriában vezető szerepet töltenek be.
– A Oatly Soft Serve-vel új mércét állítunk fel a növényi alapú fagylaltok szegmensében: olyan finom ízt és krémes textúrát kínálunk, amit egy lágy fagylalttól elvárhatunk, de most egyetlen csepp tehéntej nélkül. A pop-up üzlettel lehetőségünk nyílik arra, hogy a Soft Serve jégkrémet teszteljük és a kipróbálását egy olyan területen ösztönözzük, ahol nagy a gyalogosforgalom és jelentős a szájpropaganda – mondta Christiaan van Doornik, az Oatly Benelux államokért felelős ügyvezetője.
Az Oatly kutatási és innovációs csapata a zabban rejlő „teljes potenciál” felszabadítására törekszik.
– Éveket töltöttünk a recept tökéletesítésével és azzal, hogy biztosítsuk, az íz és az állag tekintetében felülmúlja az elvárásokat – magyarázza van Doornik.
– Mint vállalkozás szenvedélyesen törekszünk arra, hogy az emberek számára a lehető legkönnyebbé tegyük a tejtermékek elhagyását, ezért komoly befektetéseket eszközlünk az innovációba és a termékfejlesztésbe. Ennek eredményeképpen úgy gondoljuk, hogy olyan lágy fagylaltot alkottunk, amellyel igazán könnyű lesz lemondani a tejtermékekről.
Kapcsolódó cikkeink
Melyik a top 10 balatoni fagyizó?
A Balatoni Turizmus Szövetség adatgyűjtése nyomán most nyilvánosságra került, melyik…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >