Az Oatly Amszterdamban ünnepli fenntartható növényi alapú fagylaltjának európai bevezetését
Pop-up üzletet nyitott az Oatly a hollandiai Amszterdamban, ezzel ünnepelve meg lágy fagylaltjának európai piaci bevezetését. A növényi alapú tejtermék-helyettesítő megoldásokat fejlesztő vállalat egyetlen kulcsfontosságú összetevőre, méghozzá a zabra összpontosítva mutatja be új ízválasztékát.
Az Oatly szerint a növényi alapú italok eladásai 20%-kal nőttek Európa-szerte. A Good Food Institute Europe jelentése szerint a növényi alapú élelmiszerek értékesítése 2022-ben 5,7 milliárd euróra (6,28 milliárd USD) emelkedett, és a növényi alapú tejek a kategóriában vezető szerepet töltenek be.
– A Oatly Soft Serve-vel új mércét állítunk fel a növényi alapú fagylaltok szegmensében: olyan finom ízt és krémes textúrát kínálunk, amit egy lágy fagylalttól elvárhatunk, de most egyetlen csepp tehéntej nélkül. A pop-up üzlettel lehetőségünk nyílik arra, hogy a Soft Serve jégkrémet teszteljük és a kipróbálását egy olyan területen ösztönözzük, ahol nagy a gyalogosforgalom és jelentős a szájpropaganda – mondta Christiaan van Doornik, az Oatly Benelux államokért felelős ügyvezetője.
Az Oatly kutatási és innovációs csapata a zabban rejlő „teljes potenciál” felszabadítására törekszik.
– Éveket töltöttünk a recept tökéletesítésével és azzal, hogy biztosítsuk, az íz és az állag tekintetében felülmúlja az elvárásokat – magyarázza van Doornik.
– Mint vállalkozás szenvedélyesen törekszünk arra, hogy az emberek számára a lehető legkönnyebbé tegyük a tejtermékek elhagyását, ezért komoly befektetéseket eszközlünk az innovációba és a termékfejlesztésbe. Ennek eredményeképpen úgy gondoljuk, hogy olyan lágy fagylaltot alkottunk, amellyel igazán könnyű lesz lemondani a tejtermékekről.
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >