Az Oatly Amszterdamban ünnepli fenntartható növényi alapú fagylaltjának európai bevezetését
Pop-up üzletet nyitott az Oatly a hollandiai Amszterdamban, ezzel ünnepelve meg lágy fagylaltjának európai piaci bevezetését. A növényi alapú tejtermék-helyettesítő megoldásokat fejlesztő vállalat egyetlen kulcsfontosságú összetevőre, méghozzá a zabra összpontosítva mutatja be új ízválasztékát.
Az Oatly szerint a növényi alapú italok eladásai 20%-kal nőttek Európa-szerte. A Good Food Institute Europe jelentése szerint a növényi alapú élelmiszerek értékesítése 2022-ben 5,7 milliárd euróra (6,28 milliárd USD) emelkedett, és a növényi alapú tejek a kategóriában vezető szerepet töltenek be.
– A Oatly Soft Serve-vel új mércét állítunk fel a növényi alapú fagylaltok szegmensében: olyan finom ízt és krémes textúrát kínálunk, amit egy lágy fagylalttól elvárhatunk, de most egyetlen csepp tehéntej nélkül. A pop-up üzlettel lehetőségünk nyílik arra, hogy a Soft Serve jégkrémet teszteljük és a kipróbálását egy olyan területen ösztönözzük, ahol nagy a gyalogosforgalom és jelentős a szájpropaganda – mondta Christiaan van Doornik, az Oatly Benelux államokért felelős ügyvezetője.
Az Oatly kutatási és innovációs csapata a zabban rejlő „teljes potenciál” felszabadítására törekszik.
– Éveket töltöttünk a recept tökéletesítésével és azzal, hogy biztosítsuk, az íz és az állag tekintetében felülmúlja az elvárásokat – magyarázza van Doornik.
– Mint vállalkozás szenvedélyesen törekszünk arra, hogy az emberek számára a lehető legkönnyebbé tegyük a tejtermékek elhagyását, ezért komoly befektetéseket eszközlünk az innovációba és a termékfejlesztésbe. Ennek eredményeképpen úgy gondoljuk, hogy olyan lágy fagylaltot alkottunk, amellyel igazán könnyű lesz lemondani a tejtermékekről.
Kapcsolódó cikkeink
Fagyiban mérve is nagy a különbség: a németek panaszkodnak, a magyaroknak meg alig jut
A németek közel kétharmada szerint túl drága lett a fagylalt…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >