Az Oatly Amszterdamban ünnepli fenntartható növényi alapú fagylaltjának európai bevezetését
Pop-up üzletet nyitott az Oatly a hollandiai Amszterdamban, ezzel ünnepelve meg lágy fagylaltjának európai piaci bevezetését. A növényi alapú tejtermék-helyettesítő megoldásokat fejlesztő vállalat egyetlen kulcsfontosságú összetevőre, méghozzá a zabra összpontosítva mutatja be új ízválasztékát.
Az Oatly szerint a növényi alapú italok eladásai 20%-kal nőttek Európa-szerte. A Good Food Institute Europe jelentése szerint a növényi alapú élelmiszerek értékesítése 2022-ben 5,7 milliárd euróra (6,28 milliárd USD) emelkedett, és a növényi alapú tejek a kategóriában vezető szerepet töltenek be.
– A Oatly Soft Serve-vel új mércét állítunk fel a növényi alapú fagylaltok szegmensében: olyan finom ízt és krémes textúrát kínálunk, amit egy lágy fagylalttól elvárhatunk, de most egyetlen csepp tehéntej nélkül. A pop-up üzlettel lehetőségünk nyílik arra, hogy a Soft Serve jégkrémet teszteljük és a kipróbálását egy olyan területen ösztönözzük, ahol nagy a gyalogosforgalom és jelentős a szájpropaganda – mondta Christiaan van Doornik, az Oatly Benelux államokért felelős ügyvezetője.
Az Oatly kutatási és innovációs csapata a zabban rejlő „teljes potenciál” felszabadítására törekszik.
– Éveket töltöttünk a recept tökéletesítésével és azzal, hogy biztosítsuk, az íz és az állag tekintetében felülmúlja az elvárásokat – magyarázza van Doornik.
– Mint vállalkozás szenvedélyesen törekszünk arra, hogy az emberek számára a lehető legkönnyebbé tegyük a tejtermékek elhagyását, ezért komoly befektetéseket eszközlünk az innovációba és a termékfejlesztésbe. Ennek eredményeképpen úgy gondoljuk, hogy olyan lágy fagylaltot alkottunk, amellyel igazán könnyű lesz lemondani a tejtermékekről.
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >