Az M&S kiterjeszti sikeres csomagolásmentes kísérleti projektjét
Kiterjeszti a Marks & Spencer kísérleti, csomagolásmentes projektjét, amelynek keretében a vásárlók saját dobozba vásárolhatnak élelmiszertermékeket. A vállalat állítása szerint a fogyasztók több mint háromnegyede igyekezett csökkenteni a felhasznált csomagolás mennyiségét.
Az első projekt az M&S southamptoni üzletében zajlott, ahol a kávétól a cukrásztermékekig 44 csomagolásmentes termék volt kapható. A következő üzlet, ahol a teszt elindul, a The Guardian állítása szerint Manchesterben lesz.
Az M&S friss kutatási eredményei szerint a csomagolásmentes programok sikerének útjában álló első számú akadály az, hogy a fogyasztók 38%-a szerint nehéz ilyen termékeket kínáló kereskedőt találni. A megkérdezettek 18%-a pedig elmondta, hogy nem mindig kivitelezhető, hogy az ilyenfajta vásárlásra alkalmas dobozt tartsanak maguknál.
Mindazonáltal a cég jelezte, hogy 44-ből 25 csomagolásmentes terméke jobb eladásokat produkált, mint azok csomagolt változatai.
Kapcsolódó cikkeink
PLMA-hírek: Digitális veszélyek és lehetőségek a kereskedelemben
Az év elején a Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége E-scanner hírlevele…
Tovább olvasom >Sokat tudnak kevesen
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége PLMALive.eu című havi video hírműsorának…
Tovább olvasom >Kifli.hu – új online élelmiszer-áruház nyílik
A piacvezető cseh rohlik.cz hazai leányvállalatának célja, hogy egy éven…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >