Az iparág fellendülésével megduplázta méretét a Plant-Based World Expo Europe
A Plant Based World Expo Europe a múlt héten visszatért a londoni Olympiába, ahol az előző évinél kétszer nagyobb területet foglalt el, ami jól mutatja, hogy 2022-ben milyen mértékű növekedés zajlott és mennyi innováció történt a növényi alapú élelmiszerek ágazatában.
Európa egyetlen növényi alapú ágazatról szóló kereskedelmi rendezvénye a 2021-es évhez képest 94%-kal több látogatót fogadott, akik az élelmiszeripari, kiskereskedelmi, forgalmazási és befektetési szektorból érkeztek, köztük egyebek mellett a Tesco, az M&S, az Aldi, a Morrisons, a Waitrose és a Sodexo vezető döntéshozóival.
A kiállítás középpontjában a jövő étkezési szokásai és az új lehetőségek álltak.
Az interaktív tartalom mellett a világ minden tájáról érkezett több mint 150 kiállító bemutatta azokat a termékeket, amelyek egyre szélesebb fogyasztói kör figyelmét vonzzák, és a növényi alapú étkezést a „fő sodorba” emelik.
A kiállításon a közismert cégek és az innovatív start-up-ok – köztük a Verdino, a Moving Mountains, a Meatless Farm, a Redefine Meat, a Thanks Plants, a Raging Pig Company, az unMeat és a Shicken – márkáinak széles skálája szerepelt.
A Kulináris Színházban is nagy volt a nyüzsgés, ahol a leginnovatívabb növényi alapú termékek felhasználásával élő főzőshow-k zajlottak . A két nap alatt tíz ilyen alkalom adódott többek között a BOSH!, az Unfished és a Redefine Meat interaktív bemutatójával.
Az eseményen több mint 400 találkozóra került sor, amelyek eredményeképpen több növényi alapú élelmiszer kerülhet az üzletek polcaira és az éttermek étlapjára.
Kapcsolódó cikkeink
Tej- és tejtermék-alternatívák egészségre szabva
Az egészségtudatos életmód és a speciális étkezési igények egyre fontosabbá…
Tovább olvasom >Ez a világ 20 leginkább vegánbarát városa 2024-ben
Az ingyenes és sokak által használt növényi alapú, vegán és…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >