Az iparág fellendülésével megduplázta méretét a Plant-Based World Expo Europe
A Plant Based World Expo Europe a múlt héten visszatért a londoni Olympiába, ahol az előző évinél kétszer nagyobb területet foglalt el, ami jól mutatja, hogy 2022-ben milyen mértékű növekedés zajlott és mennyi innováció történt a növényi alapú élelmiszerek ágazatában.
Európa egyetlen növényi alapú ágazatról szóló kereskedelmi rendezvénye a 2021-es évhez képest 94%-kal több látogatót fogadott, akik az élelmiszeripari, kiskereskedelmi, forgalmazási és befektetési szektorból érkeztek, köztük egyebek mellett a Tesco, az M&S, az Aldi, a Morrisons, a Waitrose és a Sodexo vezető döntéshozóival.
A kiállítás középpontjában a jövő étkezési szokásai és az új lehetőségek álltak.
Az interaktív tartalom mellett a világ minden tájáról érkezett több mint 150 kiállító bemutatta azokat a termékeket, amelyek egyre szélesebb fogyasztói kör figyelmét vonzzák, és a növényi alapú étkezést a „fő sodorba” emelik.
A kiállításon a közismert cégek és az innovatív start-up-ok – köztük a Verdino, a Moving Mountains, a Meatless Farm, a Redefine Meat, a Thanks Plants, a Raging Pig Company, az unMeat és a Shicken – márkáinak széles skálája szerepelt.
A Kulináris Színházban is nagy volt a nyüzsgés, ahol a leginnovatívabb növényi alapú termékek felhasználásával élő főzőshow-k zajlottak . A két nap alatt tíz ilyen alkalom adódott többek között a BOSH!, az Unfished és a Redefine Meat interaktív bemutatójával.
Az eseményen több mint 400 találkozóra került sor, amelyek eredményeképpen több növényi alapú élelmiszer kerülhet az üzletek polcaira és az éttermek étlapjára.
Kapcsolódó cikkeink
8,1 milliárdra csökkent a növényi élelmiszerek forgalma az Egyesült Államokban
Bár az iparági szereplők lépéseket tettek annak érdekében, hogy több…
Tovább olvasom >Az alternatív fehérjéké a főszerep az Anuga új szakvásárán
A világ elsőszámú élelmiszeripari rendezvénye, az Anuga új a növényi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >