Az iparág fellendülésével megduplázta méretét a Plant-Based World Expo Europe

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 12. 14. 09:34

A Plant Based World Expo Europe a múlt héten visszatért a londoni Olympiába, ahol az előző évinél kétszer nagyobb területet foglalt el, ami jól mutatja, hogy 2022-ben milyen mértékű növekedés zajlott és mennyi innováció történt a növényi alapú élelmiszerek ágazatában.

Európa egyetlen növényi alapú ágazatról szóló kereskedelmi rendezvénye a 2021-es évhez képest 94%-kal több látogatót fogadott, akik az élelmiszeripari, kiskereskedelmi, forgalmazási és befektetési szektorból érkeztek, köztük egyebek mellett a Tesco, az M&S, az Aldi, a Morrisons, a Waitrose és a Sodexo vezető döntéshozóival.

A kiállítás középpontjában a jövő étkezési szokásai és az új lehetőségek álltak.

Az interaktív tartalom mellett a világ minden tájáról érkezett több mint 150 kiállító bemutatta azokat a termékeket, amelyek egyre szélesebb fogyasztói kör figyelmét vonzzák, és a növényi alapú étkezést a „fő sodorba” emelik.

A kiállításon a közismert cégek és az innovatív start-up-ok – köztük a Verdino, a Moving Mountains, a Meatless Farm, a Redefine Meat, a Thanks Plants, a Raging Pig Company, az unMeat és a Shicken – márkáinak széles skálája szerepelt.

A Kulináris Színházban is nagy volt a nyüzsgés, ahol a leginnovatívabb növényi alapú termékek felhasználásával élő főzőshow-k zajlottak . A két nap alatt tíz ilyen alkalom adódott többek között a BOSH!, az Unfished és a Redefine Meat interaktív bemutatójával.

Az eseményen több mint 400 találkozóra került sor, amelyek eredményeképpen több növényi alapú élelmiszer kerülhet az üzletek polcaira és az éttermek étlapjára.

ESM

Kapcsolódó cikkeink