Az INTERSPAR megkönnyíti az iskolakezdést
Az INTERSPAR idén is Iskola-katalógussal segíti a szülőket a tanévnyitó előtti nagy bevásárlásban. A hipermarket bőséges kínálatában minden megtalálható, ami az iskolakezdéshez szükséges, a papír-írószer termékektől az iskolatáskán át a torna felszerelésig.
Iskolaszerek és a tanévkezdéshez kapcsolódó termékek gazdag választékával várják az INTERSPAR hipermarketek a szülőket és a diákokat – kisebbeket és nagyobbakat egyaránt –, akik így akár minden szükségeset egy helyen beszerezhetnek az iskolakezdéshez. A 32 oldalas Iskola-katalógus július 30-tól szeptember 9-ig érvényes, és a legkülönbözőbb irodaszerekre, elektronikai termékekre, játékokra, ruházati és háztartási cikkekre is kiterjedő kínálatban számos termék szerepel 15-40%-os kedvezménnyel.
Az új tanévre való felkészülés egyik legfontosabb momentuma az új iskolatáska kiválasztása: az INTERSPAR-okban minden gyerek megtalálja az ízlésének leginkább megfelelő darabot, hiszen a kínálat kiterjed a legnépszerűbb rajzfilmekre (pl. Verdák, Aranyhaj, Monster High), míg az árak – mérettől és márkától (pl. Budmil, Puma, Everlast) is függően – 1.999 és 19.999 forint között alakulnak. A magasabb árkategóriába tartozik az anatómiai hátizsák vagy a gerinckímélő és vízlepergető kompakt iskolatáska, amelyhez 2 év garancia is jár. Emellett számtalan mintájú és formájú tornazsák (599 forinttól), válltáska (899 forinttól) és tolltartó (1.099 forinttól) között is válogathatnak az iskolások.
A füzetek, mappák, noteszek, tollak és egyéb papír-írószer termékek köre minden alapvető igényt lefednek, de a kötelező olvasmányok, olvasónaplók, szótárak és gyerekkönyvek sem hiányozhatnak a választékból. Emellett a szórakozás is kiemelt szerepet kapott a kínálat összeállításánál: a színes ceruzák, filctollak, festékek, zsírkréta, gyurma és egyéb kreatív kellékek is beszerezhetőek az INTERSPAR-okban.
Kapcsolódó cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >INTERSPAR – stabilitás és minőség 30 éve
Az INTERSPAR 30 éves jubileuma nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Három új üzlettel bővült a SPAR hálózata Albániában
Tovább erősíti jelenlétét a SPAR Albániában: három újonnan nyílt üzletének…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >