Az INTERSPAR megkönnyíti az iskolakezdést
Az INTERSPAR idén is Iskola-katalógussal segíti a szülőket a tanévnyitó előtti nagy bevásárlásban. A hipermarket bőséges kínálatában minden megtalálható, ami az iskolakezdéshez szükséges, a papír-írószer termékektől az iskolatáskán át a torna felszerelésig.
Iskolaszerek és a tanévkezdéshez kapcsolódó termékek gazdag választékával várják az INTERSPAR hipermarketek a szülőket és a diákokat – kisebbeket és nagyobbakat egyaránt –, akik így akár minden szükségeset egy helyen beszerezhetnek az iskolakezdéshez. A 32 oldalas Iskola-katalógus július 30-tól szeptember 9-ig érvényes, és a legkülönbözőbb irodaszerekre, elektronikai termékekre, játékokra, ruházati és háztartási cikkekre is kiterjedő kínálatban számos termék szerepel 15-40%-os kedvezménnyel.
Az új tanévre való felkészülés egyik legfontosabb momentuma az új iskolatáska kiválasztása: az INTERSPAR-okban minden gyerek megtalálja az ízlésének leginkább megfelelő darabot, hiszen a kínálat kiterjed a legnépszerűbb rajzfilmekre (pl. Verdák, Aranyhaj, Monster High), míg az árak – mérettől és márkától (pl. Budmil, Puma, Everlast) is függően – 1.999 és 19.999 forint között alakulnak. A magasabb árkategóriába tartozik az anatómiai hátizsák vagy a gerinckímélő és vízlepergető kompakt iskolatáska, amelyhez 2 év garancia is jár. Emellett számtalan mintájú és formájú tornazsák (599 forinttól), válltáska (899 forinttól) és tolltartó (1.099 forinttól) között is válogathatnak az iskolások.
A füzetek, mappák, noteszek, tollak és egyéb papír-írószer termékek köre minden alapvető igényt lefednek, de a kötelező olvasmányok, olvasónaplók, szótárak és gyerekkönyvek sem hiányozhatnak a választékból. Emellett a szórakozás is kiemelt szerepet kapott a kínálat összeállításánál: a színes ceruzák, filctollak, festékek, zsírkréta, gyurma és egyéb kreatív kellékek is beszerezhetőek az INTERSPAR-okban.
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Az olasz fogyasztóknak fontosabb a kényelem, mint az ár
Az Altroconsumo olasz fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a szupermarket vásárlók…
Tovább olvasom >Különleges matricagyűjtő albummal tért vissza Garfield a SPAR és INTERSPAR áruházakba
A világ legkülönlegesebb állatait bemutató új matricás albummal, az Állati…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >