Az Instagram áldozata?
Az utóbbi időben talán nem is volt olyan trendelemzésünk, amelyben ne említettük volna, hogy tőlünk nyugatra az étterem- és kávézótulajdonosok, cukrászok, pékek nem kis hányada mennyire próbál alkalmazkodni a közösségi médiában magukat megélő új fogyasztói generációk internetezési szokásaihoz. Ez legtöbbször a kínált termékek – sokszor erőltetettnek tűnő – látványossá(?) tételét jelenti.
Az Instagram-mánia egyik áldozata a klasszikus croissant. A Bécsből származó, 19. századi édesség „életében” voltak a rajongói által elfogadott kényszerváltozások, de Dominique Ansel általunk is megénekelt, Magyarországon is utánzott cronutja már sokat elvett a sütemény eredeti jellegéből. Amikor viszont 3 éve a Taco Bell reggeli tacóját croissant-tésztába tette, senki nem a cukrászsüteményre asszociált.
A croissant-nak az Instagram-mániával érkező mutációi szivárványosak, impresszívek, csak éppen azt veszik el a croissant-tól, ami annak az egyik legnagyobb értéke, a dekadens egyszerűséget. A új desszertek korában értékelnünk kell a kreativitást és sokszínűséget, de van, amire érdemes vigyáznunk! //
Kapcsolódó cikkeink
A croissant-ok trónfosztása?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Indul a nevezés az ifjú szakácsok országos versenyére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új tanácsadói programmal segíti a szállodákat az MSZÉSZ
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >