Az Instagram áldozata?
Az utóbbi időben talán nem is volt olyan trendelemzésünk, amelyben ne említettük volna, hogy tőlünk nyugatra az étterem- és kávézótulajdonosok, cukrászok, pékek nem kis hányada mennyire próbál alkalmazkodni a közösségi médiában magukat megélő új fogyasztói generációk internetezési szokásaihoz. Ez legtöbbször a kínált termékek – sokszor erőltetettnek tűnő – látványossá(?) tételét jelenti.
Az Instagram-mánia egyik áldozata a klasszikus croissant. A Bécsből származó, 19. századi édesség „életében” voltak a rajongói által elfogadott kényszerváltozások, de Dominique Ansel általunk is megénekelt, Magyarországon is utánzott cronutja már sokat elvett a sütemény eredeti jellegéből. Amikor viszont 3 éve a Taco Bell reggeli tacóját croissant-tésztába tette, senki nem a cukrászsüteményre asszociált.
A croissant-nak az Instagram-mániával érkező mutációi szivárványosak, impresszívek, csak éppen azt veszik el a croissant-tól, ami annak az egyik legnagyobb értéke, a dekadens egyszerűséget. A új desszertek korában értékelnünk kell a kreativitást és sokszínűséget, de van, amire érdemes vigyáznunk! //
Kapcsolódó cikkeink
Tízből kilenc fogyasztó vásárolt már terméket valamely influenszer hatására
A Vamp kreatív marketingplatform által készített tanulmány szerint a fogyasztók…
Tovább olvasom >Az örök elégedetlen
Lakatos Pál szigetszentmiklósi cukrászmester folytonosan a tökéletes eredményt keresi –…
Tovább olvasom >A közösségi média felhasználói 46%-kal fogékonyabbak az online hirdetésekre
A Kantar Insights platform felmérése szerint a közösségi médiát gyakran…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legcoolabb találmány a strandkompatibilis rántotthús óta – A nap videója
A Coolest cooler egészen biztosan a hűtőtáskák svájci bicskája: ugyanúgy…
Tovább olvasom >