Az Evian szikvíz volt az angolok kedvence a nyáron
Az Evian szikvíz lett a legkelendőbb FMCG termék a júliusi értékesítési adatok szerint, több mint 740 000 fontot adva a teljes víz kategóriához. Az Evian Sparkling év eleji, januári bevezetését követően – a márka első szikvízkínálata – kezdetben új, újrahasznosítható 330 ml-es alumíniumdobozokban volt kapható a Tesco áruházakban.
A további országos bevezetést követően a termék most már a legnagyobb kiskereskedelmi láncokban, köztük az Asda, a Sainsbury’s, a Waitrose és az Amazon áruházakban is kapható.
A 2 millió font értékű, Emma Raducanu teniszcsillagot bemutató brit fogyasztói marketingkampány támogatásával az új termék a nyár egyik legkelendőbb terméke volt a vizek kategóriájában.
„Az Evian Sparkling lehetőséget adott arra, hogy újra bemutassuk egyedülálló forrásból származó, természetes ásványvizünket egy izgalmas új formátumban” – mondta Dillon McEvoy, az Evian marketingvezetője. „Az eddigi eladási teljesítmény a tisztaságát és frissességét bizonyítja – a buborékok tökéletes egyensúlyát, amely a fogyasztóknak egy emelkedett, frissítő élményt kínál, amelyet úgy terveztek, hogy felébreszti az érzékeiket, miközben egészségesen hidratálja őket.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonulni készül Nyugat-Európából a Getir
A Getir gyorskereskedelmi vállalat arra készül, hogy Törökország és (egyelőre)…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Bizonytalan a Tesco jövője Közép-Európában
Komoly kihívásokkal néz szembe a Tesco közép-európai üzletága. Hazai piacán…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >GVH: Indokolt a versenytörvény egyes módosításainak halasztása
A Gazdaság Versenyhivatal (GVH) egyetért a versenytörvény egyes tervezett módosításainak…
Tovább olvasom >Ezekből a RevoCupokból ihatunk idén
Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra,…
Tovább olvasom >