Az éves halmennyiség 40%-át az ünnepek alatt fogyasztjuk el
Hazánkban folyamatosan nő a halfogyasztás, azonban a kereskedelmi forgalom mintegy 40 százaléka továbbra is a karácsonyi szezonra esik az Auchan tapasztalatai szerint. A vásárlók évről évre egyre nyitottabbak az újdonságokra, az áruházlánc ezért folyamatosan bővíti kínálatát mind a prémium mind a hagyományos, valamint a konyhakész termékek terén.
Édesvízi és tengeri halakból, tenger gyümölcseiből egyaránt széles kínálattal, valamint több újdonsággal várja a rohamot az Auchan a karácsonyi időszakban. A hagyományos friss halfajták mellett idén például az év hala, a szürkeharcsa, valamint a hazánkban tenyésztett tokhal is kapható az áruházláncnál. A magyarországi fajokból több mint tízfélét kínálnak, sok esetben tisztítva, filézve vagy akár halászlé alapanyagként.
Idén az Auchan nagy hangsúlyt fektet a konyhakész, így a feldolgozott, pácolt és előre fűszerezett termékekre, ezzel is támogatva a vásárlókat abban, hogy otthonukban minél több halat fogyasszanak. A hagyományos karácsonyi halászléhez például mind hűtött, mind mirelit alapanyagot kínálnak több kiszerelésben, a grillpultokon pedig ezek a termékek vásárlás előtt meg is kóstolhatók. A kiemelt ünnepi halfajok friss, előre csomagolt formában is elérhetők az áruházak hűtőpolcain.
Az Auchan tapasztalatai szerint az örök listavezető ponty mellett a lazacot, tonhalat, szürkeharcsát, busát és az afrikai harcsát is többen keresik, ráadásul egyre szívesebben próbálják ki az új fajtákat, ízeket. Ennek megfelelően ebben az évben a prémium választékot is jelentősen bővítették, így olyan halkülönlegességeket találunk az üzletekben, mint az ünnepi haltál, a füstölt és pácolt halkülönlegességek, a grillezett halak, a kaviárok, a tarisznyarák vagy az osztriga.
Az áruházlánc gasztro kiadványában most is helyet kapnak a karácsonyi halételek: Bede Róbert mesterszakács receptjei segítik a karácsonyi készülődést.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >Több mint ezer piperecikk és drogériai termék lesz olcsóbb az Auchanban
Az Auchan hatalmas áruválasztékából több mint ezer vegyi árut és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >