Az év legsikeresebb promóciója 2008.: aranyérmesek

Dátum: 2009. 09. 27. 08:00

A Trade magazin első alkalommal hirdette meg „Az év legsikeresebb promóciója” versenyét. A tavalyi év kiemelkedő promócióinak díjátadó ünnepségéről és a helyezéseket elért pályázatokról az előző számainkban olvashattak, ezúttal az aranyérmes promóciókat mutatjuk be. Élelmiszer-kategória, aranyérem: Unilever Magyarország Kft.
Delikát8 „Főzzön 8 játszóteret!”

Az Unilever Magyarország Kft. és a Delikát8 fogyasztói építették a legtöbb játszóteret Magyarországon az elmúlt 2 évben. Ezen a promóción átsüt a vállalati és személyes elkötelezettség és lelkesedés.
A belső előkészítés egészen 2006-ra nyúlik vissza. Mivel a Delikát ételízesítő a főzéshez, ezen keresztül pedig a családokhoz kapcsolódik, adódott az ötlet, hogy a magyarországi játszóterek siralmas állapotán javítsanak. Ráadásul az EU-konformitás jegyében az elavult játszótereket 2008. december 31-től a szabályozásnak megfelelően kötelező korszerűsíteni, ennek hiányában be kell zárni. A mechanizmus egyszerű: egy 1000 grammos Delikát8 vonalkódját kellett beküldeni a település vagy budapesti kerület megjelölésével, ahova a játszóteret szeretnék a fogyasztók. Tv-programfilm, promóciós film, sajtó- és internetes hirdetés, PR-kommunikáció, DM-kampány és erős, figyelemfelkeltő instore-tevékenység kísérte az aktivitást. A mozgósítás rendkívüli volt. Így lett 2007-ben 7+1, majd 2008-ban 8+1 játszótere az országnak. A tavalyi plusz egyet, a lakosok számára vetített, arányosan legtöbb Delikát ételízesítő kódját beküldő település, Drávapiski kapta. Összesen 84 500 pályázat érkezett a beküldési címre. A program 2009-ben tovább folytatódik, hiszen ismertségének növekedésével egyre eredményesebbé és népszerűbbé válik.
Az aranyérmet és a hozzá tartozó díjakat Fekete Zoltán, az Unilever Magyarország Kft. Trade Marketing Manager-e vette át.