Az Essity ebédszünetet népszerűsítő kampányát díjazták a milánói Tissue World-ön
Az Essity Tork márkája nyerte a Tissue World Awardot, a szakma egyik legrangosabb papíripari díját, a legjobb higiéniai papírtermék marketingstratégia és a legenergiahatékonyabb papírgyár kategóriában. A díjakat március 25-én jelentették be a Milánóban, a Tissue World-ön, a világ legnagyobb higiéniai papíripari eseményén.
Az Essity Tork professzionális higiéniai márkájának „Önnek is jár az ebédszünet!” (Take Back the Lunch Break) kampánya nyerte idén a legjobb marketingstratégia díját. Az észak-amerikai kampány célja az volt, hogy megváltoztassa az ebédszünettel kapcsolatos rossz beidegződéseket és félelmeket, valamint azok negatív hatását a dolgozók elköteleződésére és produktivitására. Ez immár a második év, hogy a márka nyeri a kategória díját, a tavalyi évben a cég PeakServe folyamatos adagolású kéztörlőrendszerének kampányát díjazták Milánóban.
„A Tissue World Milan kiemelt fókuszában a fenntarthatóság áll. Az Essity bemutatott kezdeményezései vezető szerepet töltenek be ezen a területen. Gratulálunk mindkét díjhoz és reméljük, hogy mindez inspirációt jelent a papíripar többi szereplője számára, hogy a fenntarthatóságot prioritásként kezeljék a jövőben” – mondta Agnes Gehot, a Tissue World & Asian Paper rendezvényigazgató-helyettese.
Az észak-amerikai „Önnek is jár az ebédszünet!” kampányt két üzleti trend hívta életre. Mivel az irodai dolgozók kevesebb és rövidebb ebédszünetet vettek ki munkahelyükön, ezért az éttermek telítettsége és bevétele csökkent. Az Essity ennek kapcsán felmérte a munkahelyi ebédszünettel kapcsolatos szokásokat és azok hatását a termelékenységre, valamint a munkahelyi elégedettségre. A felmérés adatai alátámasztották, hogy az ebédszünet kedvező hatással van mind a munkavállalók produktivitására, mind boldogságára.
„A Tork márkánk ígérete, hogy mindig ott leszünk és segítünk, amikor ügyfeleink azon gondolkoznak, hogyan tudnak fejlődni. Ez a kampány fontos ismereteket nyújtott két ügyfélszegmensünk – az irodák és éttermek – számára, amely úgy gondoljuk, segít a munkahelyi produktivitás javításában és a helyi éttermek forgalmának növelésében.” – mondja Luca Amato, az Essity PH (Professional Hygiene) ügyfél marketing igazgatója.
Szintén az Essity kapta a legenergiahatékonyabb papírgyár díját Milánóban. A cég olaszországi, Luccában található gyára a legenergiahatékonyabb papírgyár díját nyerte el. A gyárat kiterjedt, az összes dolgozó bevonásával megvalósuló energiatakarékossági programjainak elismeréseként díjazták. Az elismeréssel értékelték az energiahatékony magatartást oktató programokat, a gyár CO2-kibocsátáscsökkentésre vonatkozó, hosszú távú stratégiai elkötelezettségét, valamint a legmagasabb szintű fenntarthatósági tanúsítványok és akkreditációk megszerzésére irányuló törekvéseket.
Kapcsolódó cikkeink
Zöld innováció a higiénia világában: búcsú a WC-papír gurigáktól
Az Essity csoporthoz tartozó Tork bemutatta az OptiServe® termékcsaládot, amely…
Tovább olvasom >Nemcsak a hulladékot csökkentik, időt is megtakarítanak a belső mag nélküli toalettpapírok
Megkönnyíti az épületfenntartók és létesítménymenedzserek életét, hogy egyetlen, belső mag…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >