Az erős anyák inspirálták a P&G legújabb „KÖSZI, ANYU” kampányát
Az anyák elkötelezett támogatója a „Strong” – ERŐ címet viselő kisfilmmel indítja a 2016-os Riói Olimpiai kampányát.
100 nappal a 2016-os Riói Olimpiai Játékok megnyitó ünnepsége előtt a Procter & Gamble, a Tide®, a PAMPERS® pelenkák és a Head & Shoulders® termékek gyártója,a díjnyertes “Köszi, Anyu!”kampányának következő állomásaként mutatja be legújabb, „Strong” – Erő című videóját.
A P&G korábbi olimpiai kampányainak, kritikusok által is elismert filmjei, a “Pick Them Back Up”, a “Kids” és a “Best Job” minden idők legnézettebb olimpiai videói közé tartoznak. A történetet folytatva a “Strong” videó most egy újabb szemszögből közelíti meg az édesanyák kulcsfontosságú szerepét gyermekeik életében.
A „Strong”azta mindennapi igazságot mutatja be, hogy a hétköznapi anyák bátorsága miként állít példát gyermekük számára a kritikus időszakokban. A film négy, az Olimpiai Játékokra készülő anyuka és gyermeke utazását kíséri végig, bemutatva azokat a pillanatokat, amelyek alkalmával az anyák ereje képes mindent megváltoztatni. Ezek azok a pillanatok, amelyeket minden gyermek felidéz és bátorságot merít a világ legnagyobb színpadán, az Olimpiai Játékokon. A „Strong”kisfilmet ide kattintva nézheti meg.
„Úgy érzem, mintha a saját történetemet látnám viszont.” – mondta Hosszú Katinka, ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó. “Mindig is inspiráló és példaértékű volt számomra az az erő, amit édesanyám tanúsított egész pályafutásom alatt. Nagy hullámvölgyeket kellett átélnem ahhoz, hogy most itt tartsak ahol, de anyu még akkor is pozitív maradt és a másnap lehetőségeit tartotta szem előtt, amikor a dolgok éppen nem a tervek szerint alakultak. Anyukám mindig mellettem van, támogat, sosem voltak elvárásai velem szemben. Anyu nélkül közel sem lennék olyan erős lelkileg, mint amilyen vagyok. Hálás vagyok, hogy egy olyan nagyvállalat, mint a P&G elismeri édesanyám erejét, mindazt, amit értem tett és tesz, valamint azt, hogy mennyire fantasztikus nő is ő valójában.”
A „Strong”-ot az a hollywoodi Jeff Nichols rendezte, aki a nemrég megjelent és sokat emlegetett Midnight Special című filmet is. A két perces “Strong” videó teljes hosszában digitálisan, rövid formában pedig a televíziók képernyőjén is megjelenik majd a világ több mint harminc országban.
„A kampány alapgondolata, hogy minden sportoló mögött áll egy csodálatos anya.” – mondta Marc Pritchard, P&G globális marketing és márkafejlesztési igazgatója. „Az édesanyák elkötelezett támogatójaként tekinteni az Olimpiai Játékokra számunkra természetes, hiszen a P&G márkái nemcsak az olimpikon anyukák, de minden édesanya hétköznapjainak részei. Felismertük az anyák erejét az élet minden területén és látjuk, miként támaszkodnak erre az erőre gyermekeik még felnőtt korban is. A kampány során szeretnénk elérni, hogy minél többen csatlakozzanak ahhoz a köszönetnyilvánításhoz, amelyet az erős gyermeket nevelő édesanyáknak intézünk.”
A P&G olimpiai kampányát minden évben a márkák által készített kutatások inspirálják. Ezek a kutatások szolgálnak termékeink fejlesztésének alapjául is, hiszen alapelvünk, hogy olyan termékeket hozzunk létre, amelyek az édesanyák és a családok életét is megkönnyítik. Idén először mutatja be a P&G az így készült kutatások eredményeit globális Anya kutatásában, melyből kiderül mit jelent anyának lenni napjainkban:
NEM CSAK AZ ANYÁK TETTEI ÉS SZAVAI SZÁMÍTANAK, SOKKAL INKÁBB AZ,HOGY KIK IS ŐK VALÓJÁBAN
• A megkérdezettek 86%-a szeretné, hogy gyermeke még akkor is érezze a szülői támogatás és nevelés hatását, amikor épp nem lehetnek együtt velük.
• Az anyukák 67%-a egyetért abban, hogy a gyermekek számára fontosabb egy minta és egy követendő jó példa felállítása, mint az, hogy az élet minden egyes apró történésében gondoskodó szerepben álljanak gyermekük mellett.
• Anyává válás után a nők sokkal jobban értékelik saját édesanyjuk türelmét (54%), empátiáját (42%) és lelki erejét (41%).
AZ ANYASÁGHOZ TELJESEN ÚJ TÍPUSÚ ERŐRE VAN SZÜKSÉG, MELY KIHÍVÁSNAK AZ ANYÁK MÉGIS ELEGET TESZNEK
• 64% egyetért abban, hogy manapság az anyának lenni összetettebb feladat, mint régen
• Majdnem minden megkérdezett édesanya (97%) elismerte, hogy nem látta előre teljes valójában az anyaság feladatait, a többség egyetért abban, hogy a gyermekneveléshez mindennél több lelki erőre van szükségük.
• A gyermekük neveléséhez nap, mint nap segítséget kapó édesanyák (54%), a támogatás ellenére is úgy érzik, sikeresen vezetik családjukat (81%). Úgy vélik, segítséget kérni és kapni nem a gyengeség jele.
Az erő méltó megünnepléséhez a világ legnagyobb színpadán kell helytállni. A Procter & Gamble számára fontos, hogy az ezen a színpadon “fellépő” sportolók és családjuk az otthonuktól távol is otthonosan érezzék magukat. Ebből a célból a P&G idén is felállítja Rio de Janeiroban a Family Home-ot, ahol az Olimpiai Játékok ideje alatt teljes körű szépség- és hajápolási kezelésben lehet részük a sportolóknak és családjuknak a Pantene®, a Gillette® és a Head & Shoulders jóvoltából. Ezen kívül a Tide® ingyenes mosodai szolgáltatást is biztosít a helyszínen.
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >