Az élelmiszerek egészségesebbé tételével küzd a Covirán az elhízás ellen
A spanyol Covirán 176 sajátmárkás termékének összetételét módosította annak érdekében, hogy egészségesebb élelmiszereket kínáljon és felvegye a harcot az elhízás terjedése ellen.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/03/coviran_fruteria-1024x683.jpg)
Foto: Fermín Rodríguez
Az új termékek bevezetése összhangban áll a spanyol Egészségügyi Minisztérium „Táplálkozás, testmozgás és elhízás prevenciós stratégiájával” (NAOS).
A legfontosabb változások közé tartozik a termékek cukor-, a só- és a telített zsírtartalmának 10%-os csökkentése különböző kategóriákban, beleértve a cukros italokat, süteményeket, tejtermékeket, szószokat, kenyereket, gyümölcsleveket, húsokat, snackeket és kekszeket.
A Covirán elnöke, José Antonio Benito Díaz kiemelte, hogy a szövetkezet elkötelezett az egészséges táplálkozási szokások népszerűsítése és az elhízás terjedésének kezelése mellett.
Benito Díaz azt is hangsúlyozta, hogy nagyobb figyelmet kell fordítani az élelmiszerek egészségességére és a testmozgás fontosságára, különösen a gyermekek körében.
A Covirán Alapítvány kampányok, workshopok és az ifjúsági sport támogatása révén aktívan támogatja az egészséges életmódot.
Emellett a kiskereskedő betartja az élelmiszerreklámokkal kapcsolatos önszabályozási kódexet (PAOS) a gyermekkori elhízás elleni küzdelem érdekében, amely egyre nagyobb problémát jelent Spanyolországban, különösen a hat-kilenc évesek körében.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban a legnagyobb a kínai platformok piaci részesedése Európában
Az idei év első felében Spanyolországban az online vásárlások egyharmada…
Tovább olvasom >Spanyolországban is növekszik a sajátmárkás értékesítés
Tízből hat spanyol vásárló több sajátmárkás terméket vásárolva igyekszik költséget…
Tovább olvasom >A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >