Az élelmiszerek egészségesebbé tételével küzd a Covirán az elhízás ellen
A spanyol Covirán 176 sajátmárkás termékének összetételét módosította annak érdekében, hogy egészségesebb élelmiszereket kínáljon és felvegye a harcot az elhízás terjedése ellen.

Foto: Fermín Rodríguez
Az új termékek bevezetése összhangban áll a spanyol Egészségügyi Minisztérium „Táplálkozás, testmozgás és elhízás prevenciós stratégiájával” (NAOS).
A legfontosabb változások közé tartozik a termékek cukor-, a só- és a telített zsírtartalmának 10%-os csökkentése különböző kategóriákban, beleértve a cukros italokat, süteményeket, tejtermékeket, szószokat, kenyereket, gyümölcsleveket, húsokat, snackeket és kekszeket.
A Covirán elnöke, José Antonio Benito Díaz kiemelte, hogy a szövetkezet elkötelezett az egészséges táplálkozási szokások népszerűsítése és az elhízás terjedésének kezelése mellett.
Benito Díaz azt is hangsúlyozta, hogy nagyobb figyelmet kell fordítani az élelmiszerek egészségességére és a testmozgás fontosságára, különösen a gyermekek körében.
A Covirán Alapítvány kampányok, workshopok és az ifjúsági sport támogatása révén aktívan támogatja az egészséges életmódot.
Emellett a kiskereskedő betartja az élelmiszerreklámokkal kapcsolatos önszabályozási kódexet (PAOS) a gyermekkori elhízás elleni küzdelem érdekében, amely egyre nagyobb problémát jelent Spanyolországban, különösen a hat-kilenc évesek körében.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
BP benzinkutakon nyit boltokat a DIA Spanyolországban
A spanyolországi DIA szupermarketlánc és a BP együttműködésének köszönhetően egy…
Tovább olvasom >Földrengés rázta meg a magyarok kedvenc üdülőhelyét
5,5-es erősségű földrengés rázta meg ma reggel Dél-Spanyolország délkeleti partvidékét…
Tovább olvasom >Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >