Az élelmiszerek egészségesebbé tételével küzd a Covirán az elhízás ellen
A spanyol Covirán 176 sajátmárkás termékének összetételét módosította annak érdekében, hogy egészségesebb élelmiszereket kínáljon és felvegye a harcot az elhízás terjedése ellen.

Foto: Fermín Rodríguez
Az új termékek bevezetése összhangban áll a spanyol Egészségügyi Minisztérium „Táplálkozás, testmozgás és elhízás prevenciós stratégiájával” (NAOS).
A legfontosabb változások közé tartozik a termékek cukor-, a só- és a telített zsírtartalmának 10%-os csökkentése különböző kategóriákban, beleértve a cukros italokat, süteményeket, tejtermékeket, szószokat, kenyereket, gyümölcsleveket, húsokat, snackeket és kekszeket.
A Covirán elnöke, José Antonio Benito Díaz kiemelte, hogy a szövetkezet elkötelezett az egészséges táplálkozási szokások népszerűsítése és az elhízás terjedésének kezelése mellett.
Benito Díaz azt is hangsúlyozta, hogy nagyobb figyelmet kell fordítani az élelmiszerek egészségességére és a testmozgás fontosságára, különösen a gyermekek körében.
A Covirán Alapítvány kampányok, workshopok és az ifjúsági sport támogatása révén aktívan támogatja az egészséges életmódot.
Emellett a kiskereskedő betartja az élelmiszerreklámokkal kapcsolatos önszabályozási kódexet (PAOS) a gyermekkori elhízás elleni küzdelem érdekében, amely egyre nagyobb problémát jelent Spanyolországban, különösen a hat-kilenc évesek körében.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >Több spanyol városban tiltakoztak ismét a tömegturizmus miatt
Több spanyol nagyvárosban is számos tüntető vonult ismét utcára vasárnap,…
Tovább olvasom >Száz új üzletet nyit idén a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország legalább 100 új üzlet megnyitását tervezi 2025-ben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >