Az élelmiszerek egészségesebbé tételével küzd a Covirán az elhízás ellen
A spanyol Covirán 176 sajátmárkás termékének összetételét módosította annak érdekében, hogy egészségesebb élelmiszereket kínáljon és felvegye a harcot az elhízás terjedése ellen.
Az új termékek bevezetése összhangban áll a spanyol Egészségügyi Minisztérium „Táplálkozás, testmozgás és elhízás prevenciós stratégiájával” (NAOS).
A legfontosabb változások közé tartozik a termékek cukor-, a só- és a telített zsírtartalmának 10%-os csökkentése különböző kategóriákban, beleértve a cukros italokat, süteményeket, tejtermékeket, szószokat, kenyereket, gyümölcsleveket, húsokat, snackeket és kekszeket.
A Covirán elnöke, José Antonio Benito Díaz kiemelte, hogy a szövetkezet elkötelezett az egészséges táplálkozási szokások népszerűsítése és az elhízás terjedésének kezelése mellett.
Benito Díaz azt is hangsúlyozta, hogy nagyobb figyelmet kell fordítani az élelmiszerek egészségességére és a testmozgás fontosságára, különösen a gyermekek körében.
A Covirán Alapítvány kampányok, workshopok és az ifjúsági sport támogatása révén aktívan támogatja az egészséges életmódot.
Emellett a kiskereskedő betartja az élelmiszerreklámokkal kapcsolatos önszabályozási kódexet (PAOS) a gyermekkori elhízás elleni küzdelem érdekében, amely egyre nagyobb problémát jelent Spanyolországban, különösen a hat-kilenc évesek körében.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kék bolygó: A talajmegújító gazdálkodással egészségesebb élelmiszerhez juthat a fogyasztó
A talajmegújító mezőgazdaság, a no-till technológia alkalmazása nem csak a…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >Sikeres volt-e a csipszadó, avagy hogyan lehetne csökkenteni az elhízást Magyarországon?
Egyre több magyar küzd súlyfelesleggel. A legújabb adatok szerint sajnos,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >