Az élelmiszerek egészségesebbé tételével küzd a Covirán az elhízás ellen
A spanyol Covirán 176 sajátmárkás termékének összetételét módosította annak érdekében, hogy egészségesebb élelmiszereket kínáljon és felvegye a harcot az elhízás terjedése ellen.

Foto: Fermín Rodríguez
Az új termékek bevezetése összhangban áll a spanyol Egészségügyi Minisztérium „Táplálkozás, testmozgás és elhízás prevenciós stratégiájával” (NAOS).
A legfontosabb változások közé tartozik a termékek cukor-, a só- és a telített zsírtartalmának 10%-os csökkentése különböző kategóriákban, beleértve a cukros italokat, süteményeket, tejtermékeket, szószokat, kenyereket, gyümölcsleveket, húsokat, snackeket és kekszeket.
A Covirán elnöke, José Antonio Benito Díaz kiemelte, hogy a szövetkezet elkötelezett az egészséges táplálkozási szokások népszerűsítése és az elhízás terjedésének kezelése mellett.
Benito Díaz azt is hangsúlyozta, hogy nagyobb figyelmet kell fordítani az élelmiszerek egészségességére és a testmozgás fontosságára, különösen a gyermekek körében.
A Covirán Alapítvány kampányok, workshopok és az ifjúsági sport támogatása révén aktívan támogatja az egészséges életmódot.
Emellett a kiskereskedő betartja az élelmiszerreklámokkal kapcsolatos önszabályozási kódexet (PAOS) a gyermekkori elhízás elleni küzdelem érdekében, amely egyre nagyobb problémát jelent Spanyolországban, különösen a hat-kilenc évesek körében.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >Spanyol vermutmárkát vett a Pernod Ricard
A francia Pernod Ricard 100%-os tulajdonrészt szerzett a St Petroni…
Tovább olvasom >Zöldenergia kontra zöld örökség: olajfaligeteket áldoznának fel Spanyolországban egy megújuló projektért
Spanyolország déli részén, az olívaolaj-termelés világközpontjának számító Jaén térségében a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >