Az Élelmiszerbank adománygyűjtő kampányt hirdet
Együnk Egymásért címmel adománygyűjtő kampányt hirdet a Magyar Élelmiszerbank az élelmezési világnaphoz kapcsolódva, a programhoz vendéglátóhelyek, vállalatok és sütni-főzni szerető magánszemélyek jelentkezését várják.
A programhoz csatlakozó vendéglátóhelyek lehetővé teszik a vendégeknek, hogy szeptembertől decemberig olyan fogások vagy menük közül válasszanak, amelyek megvásárlásával támogatják a rászorulók élelmezését. A magánszemélyek becsületkasszás baráti vacsora vagy süteményvásár szervezésével segíthetik az Élelmiszerbank munkáját, a vállalatok pedig lehetőséget adhatnak az irodában vagy telephelyen a dolgozóknak közösségi menzahét vagy süteményvásár szervezésére.
Az Élelmiszerbank hatodik alkalommal hirdeti meg az adománygyűjtő kampányt, ezúttal szeptembertől decemberig, hogy a téli időszakban minél több rászoruló élelmezését tudják segíteni és felhívják a figyelmet az élelmiszerpazarlás problémájára – közölte a kezdeményezés kommunikációjával foglalkozó cég hétfőn az MTI-vel.
Magyarországon évente mintegy 1,8 millió tonna élelmiszerfelesleg halmozódik fel, amelynek összegyűjtésével és szétosztásával az Egyesület 350 ezer nélkülözőt segít. Olyan élelmiszerek kerülnek így a rászorulók asztalára, melyek még fogyaszthatók, azonban a gyártók és kereskedők valamilyen okból (közeli lejárat, sérült csomagolás, szezonalitás) megsemmisítenék. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Faültetési programot támogat a Kifli.hu
A Kifli.hu 107 darab földlabdás nordmann fenyőfát adományozott a 10…
Tovább olvasom >Az Élelmiszerbank hatékony alternatíva, de az Élelmiszermentő Központ működése még átláthatatlan
2025 januárjában negyedik működési évét kezdte meg az Élelmiszermentő Központ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A kormány támogatja a magyar borászat megújulását és hagyományainak megőrzését
Régóta a mezőgazdaság zászlóshajójaként tekintünk a mindig megújulni képes borágazatra,…
Tovább olvasom >