Az Élelmiszerbank adománygyűjtő kampányt hirdet
Együnk Egymásért címmel adománygyűjtő kampányt hirdet a Magyar Élelmiszerbank az élelmezési világnaphoz kapcsolódva, a programhoz vendéglátóhelyek, vállalatok és sütni-főzni szerető magánszemélyek jelentkezését várják.
A programhoz csatlakozó vendéglátóhelyek lehetővé teszik a vendégeknek, hogy szeptembertől decemberig olyan fogások vagy menük közül válasszanak, amelyek megvásárlásával támogatják a rászorulók élelmezését. A magánszemélyek becsületkasszás baráti vacsora vagy süteményvásár szervezésével segíthetik az Élelmiszerbank munkáját, a vállalatok pedig lehetőséget adhatnak az irodában vagy telephelyen a dolgozóknak közösségi menzahét vagy süteményvásár szervezésére.
Az Élelmiszerbank hatodik alkalommal hirdeti meg az adománygyűjtő kampányt, ezúttal szeptembertől decemberig, hogy a téli időszakban minél több rászoruló élelmezését tudják segíteni és felhívják a figyelmet az élelmiszerpazarlás problémájára – közölte a kezdeményezés kommunikációjával foglalkozó cég hétfőn az MTI-vel.
Magyarországon évente mintegy 1,8 millió tonna élelmiszerfelesleg halmozódik fel, amelynek összegyűjtésével és szétosztásával az Egyesület 350 ezer nélkülözőt segít. Olyan élelmiszerek kerülnek így a rászorulók asztalára, melyek még fogyaszthatók, azonban a gyártók és kereskedők valamilyen okból (közeli lejárat, sérült csomagolás, szezonalitás) megsemmisítenék. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >Összefogtak a Lidl dolgozói, hogy ruhákkal segítsék a rászorulókat
Példaértékű összefogást mutattak a Lidl Magyarország dolgozói. A vállalat mind…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >