Az egyetlen hazai sörmárka magyar alapanyagokkal
Hosszú út áll a Soproni mögött, ami a magyar alapanyagokat illeti, hiszen 2015 decemberében történt a bejelentés az Agrárminisztériumban, miszerint a Soproni Klasszikus 100%-ban magyar árpából készül majd. Ennek köszönhetően 100 magyar gazda jut biztos megélhetéshez, a sörfogyasztók pedig kiváló alapanyagból készülő termékhez. Ez volt a márka első lépése az úton, melyből a magyar agronómia és a hazai fogyasztók is profitálhatnak.
A következő állomás 2018 volt, amikor a Soproni vállalta, hogy a két népszerű alkoholmentes radlere a Meggy-citrom és a Bodza-citrom is 100%-ban magyar meggyből és bodzából készül. Mivel az alkoholmentes termékek piaca folyamatosan bővül, így a Heineken Hungária is tudja növelni a gyümölcsök beszerzésének mennyiségét.
A 2018-as év más szempontból is különleges volt, hiszen a Heineken Hungária, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet (MÖS) és az Agrárminisztérium bejelentette, hogy egy hektáron komlótermesztésbe fog, hogy újra meghonosítsák a komlót Magyarországon.

Gebri Anna kommunikációs menedzser Heineken Hungária
– A kezdeményezés nagyon különleges, hiszen több évtizede nem terem már komló hazánkban, annak ellenére, hogy Komló nevű településünk is van és a 80-as évek végéig jellemző volt ez a megélhetési forrás itthon a mezőgazdaságban. A MÖS és a Heineken együttműködése az agronómia támogatása mellett nehéz sorsú családoknak ad munkalehetőséget, hiszen piaci áron vásároljuk meg a komlót, így hosszú távú megélhetést tudunk biztosítani az újdonsült gazdáknak – mondta Gebri Anna, a Heineken kommunikációs menedzsere.
Az első nagy, sajtónyilvános szüretet lapzárta után, augusztus végén rendezik Kastélyosdombón. //
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >