Az Egyesült Királyságban és Hollandiában lép az európai piacra a Redefine Meat
A Redefine Meat bejelentette, hogy belép az európai kiskereskedelmi piacra: az Egyesült Királyságban az Ocado, Hollandiában pedig az Albert Heijn és a Crisp áruházakkal együtt kínál növényi alapú termékeket.
Az Izraelben 2018-ban alapított vállalat hat terméket vezetett be a társult kiskereskedőknél.
Korábban a csoport vendéglátóipari partnerekkel dolgozott együtt, és az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Ausztria, Hollandia, Franciaország, Olaszország és Svédország éttermeinek szállított. A vállalat olyan séfekkel működött együtt, mint Marco Pierre-White, Ron Blaauw, Alexis Gauthier és Robin Gill.
A vállalat közölte, hogy „a vegán, vegetáriánus és húsimádó fogyasztók részéről tapasztalt növekvő kereslet okán” lép be a kiskereskedelmi csatornába.
Ben-Shitrit, a Redefine Meat társalapító vezérigazgatója elmondta, hogy a kiskereskedők, amelyekkel a vállalat társult, „prémium minőségű termékeket szimbolizálnak”, és hogy a vállalat alig várja, hogy velük együttműködésben „új húskategóriát alakítsanak ki a kiskereskedelemben, és jelentős változást érjenek el a húsfogyasztás terén azáltal, hogy több fogyasztót terelnek a kiváló minőségű, fenntartható élelmiszerek felé”.
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >