Az Egyesült Királyságban és Hollandiában lép az európai piacra a Redefine Meat
A Redefine Meat bejelentette, hogy belép az európai kiskereskedelmi piacra: az Egyesült Királyságban az Ocado, Hollandiában pedig az Albert Heijn és a Crisp áruházakkal együtt kínál növényi alapú termékeket.
Az Izraelben 2018-ban alapított vállalat hat terméket vezetett be a társult kiskereskedőknél.
Korábban a csoport vendéglátóipari partnerekkel dolgozott együtt, és az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Ausztria, Hollandia, Franciaország, Olaszország és Svédország éttermeinek szállított. A vállalat olyan séfekkel működött együtt, mint Marco Pierre-White, Ron Blaauw, Alexis Gauthier és Robin Gill.
A vállalat közölte, hogy „a vegán, vegetáriánus és húsimádó fogyasztók részéről tapasztalt növekvő kereslet okán” lép be a kiskereskedelmi csatornába.
Ben-Shitrit, a Redefine Meat társalapító vezérigazgatója elmondta, hogy a kiskereskedők, amelyekkel a vállalat társult, „prémium minőségű termékeket szimbolizálnak”, és hogy a vállalat alig várja, hogy velük együttműködésben „új húskategóriát alakítsanak ki a kiskereskedelemben, és jelentős változást érjenek el a húsfogyasztás terén azáltal, hogy több fogyasztót terelnek a kiváló minőségű, fenntartható élelmiszerek felé”.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú innovációkra ösztönzőleg hat a fermentáció, a regionális ízek és az árparitás
Bár a növényi alapú ágazat eddig is jelentős sikereket ért…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >