Az Egyesült Királyságban és Hollandiában lép az európai piacra a Redefine Meat
A Redefine Meat bejelentette, hogy belép az európai kiskereskedelmi piacra: az Egyesült Királyságban az Ocado, Hollandiában pedig az Albert Heijn és a Crisp áruházakkal együtt kínál növényi alapú termékeket.
Az Izraelben 2018-ban alapított vállalat hat terméket vezetett be a társult kiskereskedőknél.
Korábban a csoport vendéglátóipari partnerekkel dolgozott együtt, és az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Ausztria, Hollandia, Franciaország, Olaszország és Svédország éttermeinek szállított. A vállalat olyan séfekkel működött együtt, mint Marco Pierre-White, Ron Blaauw, Alexis Gauthier és Robin Gill.
A vállalat közölte, hogy „a vegán, vegetáriánus és húsimádó fogyasztók részéről tapasztalt növekvő kereslet okán” lép be a kiskereskedelmi csatornába.
Ben-Shitrit, a Redefine Meat társalapító vezérigazgatója elmondta, hogy a kiskereskedők, amelyekkel a vállalat társult, „prémium minőségű termékeket szimbolizálnak”, és hogy a vállalat alig várja, hogy velük együttműködésben „új húskategóriát alakítsanak ki a kiskereskedelemben, és jelentős változást érjenek el a húsfogyasztás terén azáltal, hogy több fogyasztót terelnek a kiváló minőségű, fenntartható élelmiszerek felé”.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
Megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/5. száma, amelynek bővített digitális…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >