Az Egyesült Királyságban és Hollandiában lép az európai piacra a Redefine Meat
A Redefine Meat bejelentette, hogy belép az európai kiskereskedelmi piacra: az Egyesült Királyságban az Ocado, Hollandiában pedig az Albert Heijn és a Crisp áruházakkal együtt kínál növényi alapú termékeket.
Az Izraelben 2018-ban alapított vállalat hat terméket vezetett be a társult kiskereskedőknél.
Korábban a csoport vendéglátóipari partnerekkel dolgozott együtt, és az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Ausztria, Hollandia, Franciaország, Olaszország és Svédország éttermeinek szállított. A vállalat olyan séfekkel működött együtt, mint Marco Pierre-White, Ron Blaauw, Alexis Gauthier és Robin Gill.
A vállalat közölte, hogy „a vegán, vegetáriánus és húsimádó fogyasztók részéről tapasztalt növekvő kereslet okán” lép be a kiskereskedelmi csatornába.
Ben-Shitrit, a Redefine Meat társalapító vezérigazgatója elmondta, hogy a kiskereskedők, amelyekkel a vállalat társult, „prémium minőségű termékeket szimbolizálnak”, és hogy a vállalat alig várja, hogy velük együttműködésben „új húskategóriát alakítsanak ki a kiskereskedelemben, és jelentős változást érjenek el a húsfogyasztás terén azáltal, hogy több fogyasztót terelnek a kiváló minőségű, fenntartható élelmiszerek felé”.
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >HiPP 100%-ban növényi alapú termékcsalád
A HiPP bevezeti a tisztán növényi alapanyagok felhasználásával készült bébiétel-termékcsaládját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >