Az Egyesült Államokban már a mártogatós kategóriában is jelen van a Doritos
A PepsiCo Frito-Lay egysége a Doritos márkanév alatt immár mártogatósokat is forgalmaz – jelentette be a vállalat.
A termékek a kiskereskedelemben és a PepsiCo Snacks.com weboldalán lesznek kaphatók már ebben a hónapban.
A Doritos Dip két ízben, gyakorlatilag a Doritos két legnépszerűbb klasszikus chipsének ízében – Spicy Nacho és Cool Ranch Jalapeno – lesz elérhető és a cég szerint a chipseken kívül más ételekhez, például pizzához, szárnyasokhoz és zöldségekhez is jól felhasználhatók.
A Frito-Lay új termékcsalád-bővítése nem meglepő, hiszen az élelmiszer- és italgyártók igyekeznek a meglévő márkaértékeket kihasználva szélesíteni az általuk elért fogyasztói bázist, hogy nagyobb részesedést hasíthassanak ki a snacktermékek piacából.
Kapcsolódó cikkeink
USA: sok fogyasztó nincs tisztában az „organikus” minősítés jelentésével
Az élelmiszerek csomagolásán megjelenő számos jelölés csökkentheti az USDA által…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >