Az Egyesült Államokban már a mártogatós kategóriában is jelen van a Doritos
A PepsiCo Frito-Lay egysége a Doritos márkanév alatt immár mártogatósokat is forgalmaz – jelentette be a vállalat.
A termékek a kiskereskedelemben és a PepsiCo Snacks.com weboldalán lesznek kaphatók már ebben a hónapban.
A Doritos Dip két ízben, gyakorlatilag a Doritos két legnépszerűbb klasszikus chipsének ízében – Spicy Nacho és Cool Ranch Jalapeno – lesz elérhető és a cég szerint a chipseken kívül más ételekhez, például pizzához, szárnyasokhoz és zöldségekhez is jól felhasználhatók.
A Frito-Lay új termékcsalád-bővítése nem meglepő, hiszen az élelmiszer- és italgyártók igyekeznek a meglévő márkaértékeket kihasználva szélesíteni az általuk elért fogyasztói bázist, hogy nagyobb részesedést hasíthassanak ki a snacktermékek piacából.
Kapcsolódó cikkeink
Walmart és OpenAI: új korszak az online vásárlásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Arculatot vált a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Conference Board: romlott a fogyasztói hangulat az Egyesült Államokban októberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Töretlen a hazai termékek sikere a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rémisztő kisfilmmel szórakoztat Halloweenkor az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

