Az Egyesült Államokban már a mártogatós kategóriában is jelen van a Doritos
A PepsiCo Frito-Lay egysége a Doritos márkanév alatt immár mártogatósokat is forgalmaz – jelentette be a vállalat.
A termékek a kiskereskedelemben és a PepsiCo Snacks.com weboldalán lesznek kaphatók már ebben a hónapban.
A Doritos Dip két ízben, gyakorlatilag a Doritos két legnépszerűbb klasszikus chipsének ízében – Spicy Nacho és Cool Ranch Jalapeno – lesz elérhető és a cég szerint a chipseken kívül más ételekhez, például pizzához, szárnyasokhoz és zöldségekhez is jól felhasználhatók.
A Frito-Lay új termékcsalád-bővítése nem meglepő, hiszen az élelmiszer- és italgyártók igyekeznek a meglévő márkaértékeket kihasználva szélesíteni az általuk elért fogyasztói bázist, hogy nagyobb részesedést hasíthassanak ki a snacktermékek piacából.
Kapcsolódó cikkeink
Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >