Az Egyesült Államokban az organikus italok növekedésének motorja a kávé
Az Egyesült Államokban a kávé volt a legkelendőbb organikus ital 2022-ben, amikor is az organikus élelmiszer- és italeladások rekord árbevételt hoztak.
A tavalyi 9 milliárd dolláros árbevételével értékforgalom szempontjából az organikus italok jelentették a második legerősebb kategóriát a termények után. Ebből a legnagyobb arányban az organikus kávé részesedett, hiszen a szegmens eladása 2021-hez képest közel 7%-kal nőtt és elérte a 2,3 milliárd dollárt.
Az organikus üdítők és funkcionális italok piaca közel 14%-kal bővült az egy évvel korábbihoz képest és az ezek eladásából realizált árbevétel mintegy 503 millió dollár volt.
― Az organikus italok egyre inkább teret hódítanak, a fogyasztók szívesen kísérleteznek velük és e téren kevésbé árérzékenyek ― jegyezte meg Angela Jagiello, az Organic Trade Association (OTA) egyik igazgatója. ― Az üdítőknek és funkcionális italoknak nagyszerű éve volt, amihez nagyban hozzájárult az alkoholmentes italok népszerűségének növekedése. A fiatalok egyre kevésbé, vagy egyáltalán nem fogyasztanak alkoholt és ezek az organikus italok ünnepi alkalmakkor is megfelelő választást jelentenek ― véli a szakember.
Az OTA jelentése szerint az organikus élelmiszerek és italok értékesítéséből származó bevétel 2022-ben az USA-ban először lépte át a 60 milliárd dolláros határt (61,7 mrd).
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >