Az Egyesült Államokban az organikus italok növekedésének motorja a kávé
Az Egyesült Államokban a kávé volt a legkelendőbb organikus ital 2022-ben, amikor is az organikus élelmiszer- és italeladások rekord árbevételt hoztak.
A tavalyi 9 milliárd dolláros árbevételével értékforgalom szempontjából az organikus italok jelentették a második legerősebb kategóriát a termények után. Ebből a legnagyobb arányban az organikus kávé részesedett, hiszen a szegmens eladása 2021-hez képest közel 7%-kal nőtt és elérte a 2,3 milliárd dollárt.
Az organikus üdítők és funkcionális italok piaca közel 14%-kal bővült az egy évvel korábbihoz képest és az ezek eladásából realizált árbevétel mintegy 503 millió dollár volt.
― Az organikus italok egyre inkább teret hódítanak, a fogyasztók szívesen kísérleteznek velük és e téren kevésbé árérzékenyek ― jegyezte meg Angela Jagiello, az Organic Trade Association (OTA) egyik igazgatója. ― Az üdítőknek és funkcionális italoknak nagyszerű éve volt, amihez nagyban hozzájárult az alkoholmentes italok népszerűségének növekedése. A fiatalok egyre kevésbé, vagy egyáltalán nem fogyasztanak alkoholt és ezek az organikus italok ünnepi alkalmakkor is megfelelő választást jelentenek ― véli a szakember.
Az OTA jelentése szerint az organikus élelmiszerek és italok értékesítéséből származó bevétel 2022-ben az USA-ban először lépte át a 60 milliárd dolláros határt (61,7 mrd).
Kapcsolódó cikkeink
Új kávépörkölő üzem és oktatóstúdió nyílt Budaörsön
Április 11-én nyitotta meg kávépörkölő üzemét és oktatóstúdióját Budaörsön a…
Tovább olvasom >AI-alapú salátabárt helyezett üzembe az amerikai Schnuck Markets üzleteiben
A Schnuck Markets Inc. „intelligens salátabár” kínálta élménnyel várja vásárlóit…
Tovább olvasom >Megerősíti az Aldi US alacsony árakra vonatkozó ígéretét
Diszkontmodellje által kínált alacsony árainak vonzerejét helyezi előtérbe az Aldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >