Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben több mint 500 termék címkéjét frissítette, és 2025-ig további 2500 csomagoláson tervez javításokat – nagyobb betűméret és átláthatóbb formázás alkalmazásával, valamint standardizált tápanyagtáblázatok és adagonkénti tápanyag-információk feltüntetésével.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A vállalat üzleteiben praktikusabb formátumokat is – például héjas dióféléket – kínál, emellett a legkülönbözőbb elkészítési (grillezés, air fryer) módokat segítő instrukciókat tartalmazó címkéket alkalmaz.
A vállalat „Your Balanced Basket” kezdeményezése az egészséges táplálkozásra ösztönző javaslatokat és recepteket tesz közzé.
A termékek tápértékének javítása céljából a Mercadona a beszállítókkal is együttműködik, de vásárlói szervezetekkel, dietetikusokkal is együtt dolgozik azért, hogy erőfeszítései tudományosan megalapozottak legyenek.
Kapcsolódó cikkeink
Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Elemzési Centrum: Tágul az olló a bérek és a kiskereskedelmi forgalom emelkedése között
Tavaly a fizetések 39%-át költöttük el a kiskereskedelemben, ami a…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >