Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben több mint 500 termék címkéjét frissítette, és 2025-ig további 2500 csomagoláson tervez javításokat – nagyobb betűméret és átláthatóbb formázás alkalmazásával, valamint standardizált tápanyagtáblázatok és adagonkénti tápanyag-információk feltüntetésével.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A vállalat üzleteiben praktikusabb formátumokat is – például héjas dióféléket – kínál, emellett a legkülönbözőbb elkészítési (grillezés, air fryer) módokat segítő instrukciókat tartalmazó címkéket alkalmaz.
A vállalat „Your Balanced Basket” kezdeményezése az egészséges táplálkozásra ösztönző javaslatokat és recepteket tesz közzé.
A termékek tápértékének javítása céljából a Mercadona a beszállítókkal is együttműködik, de vásárlói szervezetekkel, dietetikusokkal is együtt dolgozik azért, hogy erőfeszítései tudományosan megalapozottak legyenek.
Kapcsolódó cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >