Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben több mint 500 termék címkéjét frissítette, és 2025-ig további 2500 csomagoláson tervez javításokat – nagyobb betűméret és átláthatóbb formázás alkalmazásával, valamint standardizált tápanyagtáblázatok és adagonkénti tápanyag-információk feltüntetésével.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A vállalat üzleteiben praktikusabb formátumokat is – például héjas dióféléket – kínál, emellett a legkülönbözőbb elkészítési (grillezés, air fryer) módokat segítő instrukciókat tartalmazó címkéket alkalmaz.
A vállalat „Your Balanced Basket” kezdeményezése az egészséges táplálkozásra ösztönző javaslatokat és recepteket tesz közzé.
A termékek tápértékének javítása céljából a Mercadona a beszállítókkal is együttműködik, de vásárlói szervezetekkel, dietetikusokkal is együtt dolgozik azért, hogy erőfeszítései tudományosan megalapozottak legyenek.
Kapcsolódó cikkeink
A szépségápolás újonnan felfedezett területe a szájápolás
A szájápolás már évek óta nemcsak egészségügyi kérdés, hanem a…
Tovább olvasom >Újabb 1800 fával zöldít a Henkel és a 10 Millió Fa Alapítvány
Öt éve működik együtt a Henkel Magyarország és a 10…
Tovább olvasom >Több mint 44 ezren próbálkoztak a vegánsággal idén januárban
Hatalmas sikernek tartja az idei Veganuárt szervezője, a Prove. Az idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is alacsony Magyarországon az egyszer használatos műanyagok újrahasznosításának aránya
A környezetbe kerülő műanyagok épp az előnyös használati tulajdonságaik miatt…
Tovább olvasom >MBH Bank: 1,1 százalékos növekedés várható az idei évben
A vámháború fennálló kockázatai jelentősen korlátozzák a hazai növekedési kilátásokat,…
Tovább olvasom >5-10 ezer forint közötti az átlagos gyereknapi ajándék
Egy friss kutatás szerint a magyar szülők többsége gyereknapon már…
Tovább olvasom >