Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben több mint 500 termék címkéjét frissítette, és 2025-ig további 2500 csomagoláson tervez javításokat – nagyobb betűméret és átláthatóbb formázás alkalmazásával, valamint standardizált tápanyagtáblázatok és adagonkénti tápanyag-információk feltüntetésével.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A vállalat üzleteiben praktikusabb formátumokat is – például héjas dióféléket – kínál, emellett a legkülönbözőbb elkészítési (grillezés, air fryer) módokat segítő instrukciókat tartalmazó címkéket alkalmaz.
A vállalat „Your Balanced Basket” kezdeményezése az egészséges táplálkozásra ösztönző javaslatokat és recepteket tesz közzé.
A termékek tápértékének javítása céljából a Mercadona a beszállítókkal is együttműködik, de vásárlói szervezetekkel, dietetikusokkal is együtt dolgozik azért, hogy erőfeszítései tudományosan megalapozottak legyenek.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >