Az egész világon rekordot döntött a pénteki Black Friday
Válság ide vagy oda, a Shopify adatai alapján világszerte 1,3 millió dollárt költöttek el percenként online a Black Friday pénteki napján.
Az Egyesült Államok keleti időzónája (ET) szerinti 18 óráig (magyar idő szerint éjfélig) a vásárlók 7,28 milliárd dollárt költöttek a weboldalakon. Az Adobe szerint ez a szám akár 9,2 milliárd dollárra is nőhet, mielőtt a nap véget érne.
A rekordot jelentő költést megelőzték a hálaadásnapi vásárlások, amikor is a fogyasztók minden eddiginél többet, 5,29 milliárd dollárt költöttek online, ami 2,9 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az Adobe szerint a vásárlók normál esetben 2-3 milliárd dollárt költenek online egy nap alatt.
A vállalat felmérése szerint az Apple termékek fogytak a leginkább:
- Okosórák
- AirPodok
- Intelligens hangszórók és televíziók
Ezenkívül sokan vásároltak eszpresszógépet és játékkonzolt, valamint Hatchimals és Squishmallows játékokat.
Az Adobe megjegyezte, hogy a mobilos vásárlás is rekordot döntött idén, az okostelefonokról történő értékesítés a hálaadásnapi online eladások 55 százalékát tette ki.
A vállalat előrejelzése szerint ezek az eladások a teljes fekete pénteki eladások 53 százalékát teszik majd ki – idézi az Index, a teljes cikk itt olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >