Az egész világon rekordot döntött a pénteki Black Friday
Válság ide vagy oda, a Shopify adatai alapján világszerte 1,3 millió dollárt költöttek el percenként online a Black Friday pénteki napján.

Mindenhol sokat költöttek az emberek
Az Egyesült Államok keleti időzónája (ET) szerinti 18 óráig (magyar idő szerint éjfélig) a vásárlók 7,28 milliárd dollárt költöttek a weboldalakon. Az Adobe szerint ez a szám akár 9,2 milliárd dollárra is nőhet, mielőtt a nap véget érne.
A rekordot jelentő költést megelőzték a hálaadásnapi vásárlások, amikor is a fogyasztók minden eddiginél többet, 5,29 milliárd dollárt költöttek online, ami 2,9 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az Adobe szerint a vásárlók normál esetben 2-3 milliárd dollárt költenek online egy nap alatt.
A vállalat felmérése szerint az Apple termékek fogytak a leginkább:
- Okosórák
- AirPodok
- Intelligens hangszórók és televíziók
Ezenkívül sokan vásároltak eszpresszógépet és játékkonzolt, valamint Hatchimals és Squishmallows játékokat.
Az Adobe megjegyezte, hogy a mobilos vásárlás is rekordot döntött idén, az okostelefonokról történő értékesítés a hálaadásnapi online eladások 55 százalékát tette ki.
A vállalat előrejelzése szerint ezek az eladások a teljes fekete pénteki eladások 53 százalékát teszik majd ki – idézi az Index, a teljes cikk itt olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Önvezető autók a nagyvárosban – ilyen algoritmusokon dolgoznak a magyar kutatók
Sokan azt gondolják, hogy az önvezető autók fejlesztésében a technológia…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >Kié a bizalom? – így változik a hazai influencerpiac
A magyar internetezők kétharmada rendszeresen fogyaszt influencertartalmakat, de egyre tudatosabban…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >