Az Auchan vezérigazgatójával vacsorázhatnak a leginnovatívabb egyetemisták
Idén először országosan versenyt hirdet egyetemistáknak az Auchan. Az Auchan Case Challenge üzleti esetmegoldó versenyre olyan nyitott, újító gondolkodású négyfős csapatok jelentkezését várják, akik aktív felsőoktatási hallgatói jogviszonnyal rendelkeznek, és akik szívesen megtapasztalnák, milyen egy valós munkakörnyezetben felmerülő helyzetre új megoldásokat hozni. A versenyre szeptember 27-ig lehet regisztrálni.
HR képzések és fejlesztések, valamint az online kereskedelem témájában várja az egyetemi hallgatók innovatív megoldásait az Auchan Case Challenge üzleti esetmegoldó verseny zsűrije. A francia nagyvállalat és a Janus Pannonius Közgazdasági Szakkollégium közösen meghirdetett pályázata kiváló lehetőséget kínál a fiataloknak arra, hogy az egyetemen megszerzett tudásukat kamatoztassák, és komoly szakmai kihívást jelentő, komplex területekre hozzanak újításokat.
„Az Auchannál pontosan tudjuk, hogy a feltörekvő generáció szemlélete és újszerű gondolkodásmódja nélkülözhetetlen a kereskedelem fejlődésében. Bár ezek a fiatalok még pályájuk elején járnak, előremutató ötleteikre nagyon kíváncsiak vagyunk.” – mondta el Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója.
A döntőbe jutott csapatok összesen 3 millió bizalompontban részesülnek, melyet szabadon levásárolhatnak az Auchan áruházaiban, a nyerteseket pedig Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója látja vendégül egy vacsorán. Ezenkívül az Auchan és a Neosys szervezésében egy ötalkalmas karrier coaching tanfolyamon is részt vehetnek. A résztvevőknek a regisztrációjukat és az esettanulmányokat szeptember 27-ig van lehetőségük leadni a verseny hivatalos weboldalán a https://www.auchancasechallenge.com/ oldalon.
Kapcsolódó cikkeink
Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >Karácsonykor esszük meg az éves halfogyasztásunk 35-40 százalékát
Bár a hazai táplálkozás szerint hetente legalább egyszer halat kéne…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >