Az Auchan vezérigazgatójával vacsorázhatnak a leginnovatívabb egyetemisták
Idén először országosan versenyt hirdet egyetemistáknak az Auchan. Az Auchan Case Challenge üzleti esetmegoldó versenyre olyan nyitott, újító gondolkodású négyfős csapatok jelentkezését várják, akik aktív felsőoktatási hallgatói jogviszonnyal rendelkeznek, és akik szívesen megtapasztalnák, milyen egy valós munkakörnyezetben felmerülő helyzetre új megoldásokat hozni. A versenyre szeptember 27-ig lehet regisztrálni.
HR képzések és fejlesztések, valamint az online kereskedelem témájában várja az egyetemi hallgatók innovatív megoldásait az Auchan Case Challenge üzleti esetmegoldó verseny zsűrije. A francia nagyvállalat és a Janus Pannonius Közgazdasági Szakkollégium közösen meghirdetett pályázata kiváló lehetőséget kínál a fiataloknak arra, hogy az egyetemen megszerzett tudásukat kamatoztassák, és komoly szakmai kihívást jelentő, komplex területekre hozzanak újításokat.
„Az Auchannál pontosan tudjuk, hogy a feltörekvő generáció szemlélete és újszerű gondolkodásmódja nélkülözhetetlen a kereskedelem fejlődésében. Bár ezek a fiatalok még pályájuk elején járnak, előremutató ötleteikre nagyon kíváncsiak vagyunk.” – mondta el Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója.
A döntőbe jutott csapatok összesen 3 millió bizalompontban részesülnek, melyet szabadon levásárolhatnak az Auchan áruházaiban, a nyerteseket pedig Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója látja vendégül egy vacsorán. Ezenkívül az Auchan és a Neosys szervezésében egy ötalkalmas karrier coaching tanfolyamon is részt vehetnek. A résztvevőknek a regisztrációjukat és az esettanulmányokat szeptember 27-ig van lehetőségük leadni a verseny hivatalos weboldalán a https://www.auchancasechallenge.com/ oldalon.
Kapcsolódó cikkeink
Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >Kilós turkálóval újít az Auchan – változó stratégiák a fenntarthatóság és a vásárlók igényei mentén
Az Auchan 2025-ben új irányt vett használt ruházati koncepciójában: az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >