Az Árukereső korábbi ügyvezető igazgatója a MiniCRM-nél folytatja
A MiniCRM Zrt. 2009-es megalakulása óta hatalmas utat járt be. Az elmúlt 13 évben a pár fős vállalkozás piacvezető céggé nőtte ki magát Magyarországon, közel száz alkalmazottal. A MiniCRM ügyfélkapcsolat-kezelő szoftvert jelenleg több mint 2000 kis- és középvállalkozás használja idehaza és Romániában.
A fejlődés következő lépéseként 2022. szeptemberétől Rácz Csaba tölti be az vezérigazgatói pozíciót, aki Leskó Norberttől veszi át a stafétát. Rácz Csaba korábban 8 éven át volt az Árukereső ügyvezetője és vezette a cég tevékenységét a román és bolgár piacokon is. Az ő irányítása alatt vált az Árukereső Magyarország meghatározó e-kereskedelmi platformjává.
„Fő feladatom a cég eredményességének növelése és a szervezeti struktúra fejlesztése lesz. Korábban is olyan operációt vezettem, ami több országban volt jelen és dinamikusan fejlődött, így ezt a tapasztalatomat kívánom kamatoztatni, hogy a MiniCRM-nél Magyarországon és Romániában is minél nagyobb növekedést tudjunk elérni. A korábbiakban nemcsak egy sikeres céget, hanem egy összetartó csapatot is építettem, ebben a szellemben szeretném végezni a munkám a MiniCRM-nél is, ahol Norbi és Krisztián (Egerszegi Krisztián, cégvezető – a szerk), fantasztikus dolgokat értek el az elmúlt években”
– árulta el Rácz Csaba.
Leskó Norbert, leköszönő vezérigazgató, a MiniCRM társtulajdonosa így nyilatkozott a váltásról:
„Fontos volt számunkra, hogy olyan szakembert vonjunk be a cég vezetésére, akinek van nemzetközi tapasztalata cégépítésben és garantálni tudja a cég eredményességének további növekedését. Csabával volt már szerencsém együtt dolgozni korábban, így számomra nem is volt kérdés, hogy ő a megfelelő ember a következő szintlépéshez. Bár a cégvezetéstől most visszavonulok a MiniCRM-nél, túl messze azért nem megyek. A termék- és az IT-fejlesztésekben változatlanul részt veszek. Ez áll igazán közel hozzám.”
Kapcsolódó cikkeink
Erre keresnek most a magyarok az Árukereső.hu szerint
A jó idő eljövetelével megugrott az érdeklődés a szabadidős tevékenységekhez…
Tovább olvasom >GKI Digital: a karácsonyi ajándékokra szánt keret meghaladja a 60 ezer forintot az idén
Az idén a karácsonyi ajándékokra szánt keret átlagosan 60 411…
Tovább olvasom >GKI Digital: rekord mértékben, 45 százalékkal bővült az online kiskereskedelmi forgalom tavaly
A belföldi online kiskereskedelem bruttó 909 milliárd forintos éves forgalmat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >