Az aludoboz a jövő! – a HELL és a XIXO példát mutat a nemzetközi vállalatoknak
A HELL ENERGY Magyarország a környezettudatos stratégiájának köszönhetően az elmúlt öt évben mintegy 95 százalékra növelte a környezetbarát aludobozos termékek arányát portfóliójában. Saját aludobozgyára megépítésével a cég elkötelezte magát a teljesen újrahasznosítható alumíniumcsomagolás mellett.
A HELL ENERGY hosszútávú stratégiájának köszönhetően, minden évben emelkedik az aludobozos termékek aránya a HELL és a XIXO márkák esetében. „Ez a mostani eredmény igazán fontos mérföldkő, de itt még nem állunk meg. A társadalmi felelősségvállalás jegyében a HELL ENERGY fontosnak tartja az emberi értékeket, a környezettudatos gondolkodást és a jövő védelmét. Ezért öt éven belül 99 százalék lesz az aludobozos csomagolás aránya a portfóliónkban – mondta el Pantl Péter a HELL ENERGY kommunikációs és marketingigazgatója.
Az elmúlt időszakban nagyon sok hír jelent meg a mérhetetlen PET szennyezésről, mint például az, hogy a nagy nemzetközi gyártók pusztán Magyarországon évente 1,5 milliárd darab műanyagpalackot termelnek, amelynek nagyrészét nem hasznosítják újra. Ezzel szemben az aludobozok végtelenszer, és teljes mértékben újrahasznosíthatók. Ráadásul átlagosan 60 nappal azután, hogy a fogyasztó a szemetesbe dobta, új termék készülhet az alumíniumhulladékból.
„Példát szeretnénk mutatni a nemzetközi vállalatoknak, és szeretnénk egyértelművé tenni fogyasztóink számára is, hogy a HELL és a XIXO márkák elkötelezettek a környezetvédelem iránt. Az általunk gyártott prémium minőségű italok mintegy 95 százaléka, már most is teljes mértékben újrahasznosítható aludobozokban kerül forgalomba” – tette a hozzá Pantl Péter.
A HELL ENERGY 2017-ben adta át a 42 000 négyzetméteres QUALITY PACK dobozgyárát, amely évi 1,2 milliárd darabos kapacitással, világszínvonalon képes gyártani 250 ml-es alumínium italdobozokat és doboztetőket.
„A HELL ENERGY egyedüliként mondhatja el magáról, hogy több országban is piacvezető márkával, saját tulajdonú modern töltőüzemmel, és alumínium italdobozgyárral rendelkezik, ami páratlan stratégiai pozíciót jelent globális szinten is. Az általunk gyártott alumínium dobozok teljesen, és bármennyiszer újrahasznosíthatók, így joggal nevezhetjük a jövő csomagolásának – nyilatkozta Csereklye Barnabas, a HELL ENERGY ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Monster Ultra Strawberry Dreams
Úgy tartja a hiedelem, hogy amikor két eper egybenő és…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >