Az aludoboz a jövő! – a HELL és a XIXO példát mutat a nemzetközi vállalatoknak
A HELL ENERGY Magyarország a környezettudatos stratégiájának köszönhetően az elmúlt öt évben mintegy 95 százalékra növelte a környezetbarát aludobozos termékek arányát portfóliójában. Saját aludobozgyára megépítésével a cég elkötelezte magát a teljesen újrahasznosítható alumíniumcsomagolás mellett.
A HELL ENERGY hosszútávú stratégiájának köszönhetően, minden évben emelkedik az aludobozos termékek aránya a HELL és a XIXO márkák esetében. „Ez a mostani eredmény igazán fontos mérföldkő, de itt még nem állunk meg. A társadalmi felelősségvállalás jegyében a HELL ENERGY fontosnak tartja az emberi értékeket, a környezettudatos gondolkodást és a jövő védelmét. Ezért öt éven belül 99 százalék lesz az aludobozos csomagolás aránya a portfóliónkban – mondta el Pantl Péter a HELL ENERGY kommunikációs és marketingigazgatója.
Az elmúlt időszakban nagyon sok hír jelent meg a mérhetetlen PET szennyezésről, mint például az, hogy a nagy nemzetközi gyártók pusztán Magyarországon évente 1,5 milliárd darab műanyagpalackot termelnek, amelynek nagyrészét nem hasznosítják újra. Ezzel szemben az aludobozok végtelenszer, és teljes mértékben újrahasznosíthatók. Ráadásul átlagosan 60 nappal azután, hogy a fogyasztó a szemetesbe dobta, új termék készülhet az alumíniumhulladékból.
„Példát szeretnénk mutatni a nemzetközi vállalatoknak, és szeretnénk egyértelművé tenni fogyasztóink számára is, hogy a HELL és a XIXO márkák elkötelezettek a környezetvédelem iránt. Az általunk gyártott prémium minőségű italok mintegy 95 százaléka, már most is teljes mértékben újrahasznosítható aludobozokban kerül forgalomba” – tette a hozzá Pantl Péter.
A HELL ENERGY 2017-ben adta át a 42 000 négyzetméteres QUALITY PACK dobozgyárát, amely évi 1,2 milliárd darabos kapacitással, világszínvonalon képes gyártani 250 ml-es alumínium italdobozokat és doboztetőket.
„A HELL ENERGY egyedüliként mondhatja el magáról, hogy több országban is piacvezető márkával, saját tulajdonú modern töltőüzemmel, és alumínium italdobozgyárral rendelkezik, ami páratlan stratégiai pozíciót jelent globális szinten is. Az általunk gyártott alumínium dobozok teljesen, és bármennyiszer újrahasznosíthatók, így joggal nevezhetjük a jövő csomagolásának – nyilatkozta Csereklye Barnabas, a HELL ENERGY ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatér a HELL Boxing Kings: 2025-ben berobban a küzdősport új korszaka!
Készülj, mert 2025-ben a ring ismét lángra kap! A HELL…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >