Az Alibaba segítségével terjeszkedik Kínában a húsmentes húst gyártó cég
Partnerséget kötött az Alibabával a Beyond Meat növényi húsokat gyártó vállalat, hogy hatékonyabban terjeszkedhessen a kínai boltokban a termékével – olvasható az origo-n. A vállalatnak nem ez az első partnersége Kínában, már több nagyvállalattal is sikerült megállapodásra jutnia.
A növényi húsokat gyártó Beyond Meat bejelentette, hogy a Beyond Burger nevű terméke már a hétvégétől elérhető lesz 50 Freshippo üzletben, Sanghajban. A Freshippo üzletek az Alibaba Grouphoz tartoznak, és olyan futurisztikus szupermarketek, amelyek egyesítik a hagyományos fizikai és az online vásárlást – írja a MarketWatch.
A Beyond Meat azonban nem állna meg itt, és még idén 48 másik Freshippo üzletben jelenne meg a termékével, Pekingben és Hangcsouban.
A Beyond Burger emellett elérhető lesz a Freshippo applikációján keresztül is, és a házhozszállítást is lehetővé teszik.
A vállalatnak azonban nem ez az első komolyabb partnersége Kínában. A Beyond Meat már korábban is megállapodást kötött olyan óriásokkal, mint a Starbucks vagy a Yum Brands (amely alá a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell is tartozik), valamint partnerséget kötött a Sinodis nevű ételelosztó társasággal is.
A Beyond Meat vezérigazgatója, Ethan Brown azonban hangsúlyozta, a kiskereskedelmi üzletekben való jelenlét kiemelten fontos része a Kínában megcélzott sikernek. Mint mondta, a legfrissebb partnerség komoly mérföldkő a cég életében. Azzal ugyanis, hogy a Beyond Burger a boltokban is elérhető, nemcsak az éttermekbe, de a kínai fogyasztók otthonába is eljuthat a vállalat.
Emellett az elemzők és a befektetők is nagyon optimisták a Beyond Meat jövőjével kapcsolatban.
A BTIG elemzője, Peter Saleh például jelezte, a legutóbbi bejelentés is arra utal, hogy a Beyond Meatnek komoly növekedési lehetőségei lesznek a következő években a kínai piacon.
A Beyond Meat részvénye egyébként megduplázta az értékét az elmúlt három hónapban, ami arra utal, hogy a befektetők is úgy látják, nagy jövő állhat a vállalat előtt. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Új AI-alapú keresőmotort indít az Alibaba kis- és középvállalkozások számára
Az Alibaba International bemutatta Accio névre keresztelt, mesterséges intelligencia (AI)…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >