Az Alibaba elindítja a Miraviát Spanyolországban
Új piacteret indított Spanyolországban az Alibaba. A Miravia nevű platform a márkákat és a tartalomkészítőket köti össze a fogyasztókkal, divat-, szépségápolási, élelmiszer- és életmód-termékeket kínál.
Az év elején a kínai e-kereskedelmi óriás meglévő online piacterét, a Lazadát is kiterjesztette Európára. Most Miravia néven új piacteret indít, és Spanyolországban is fokozza jelenlétét. A platform a fogyasztók számára újfajta vásárlási élményt kíván nyújtani influenszerek által készített exkluzív tartalmakkal és virtuális sminkpróbáló eszközökkel.
Jelenleg a piactéren olyan márkák megtalálhatók, mint a Disney, a Lego, a L’Oréal Paris, a Delonghi és mások. A spanyol márkákat és eladókat is támogatja, hiszen olyan ismert spanyol brandek elérhetők rajta, mint a Munich, a Cecotec és a Silbon.
Azok a márkák, amelyek a Miravián keresztül szeretnének értékesíteni, létrehozhatják saját áruházukat a platformon. Emellett lehetőségük van promóciókat, illetve hűségprogramokat indítani és interakcióba lépni a vásárlókkal.
„Helyet akarunk adni a helyi és globális eladóknak, minden nagy és kis márkát, versenyképes ajánlatokkal és személyre szabott, szórakoztató vásárlási élménnyel támogatunk” – mondta Yann Fotaine, a Miravia vezérigazgatója. „Azért választottuk Spanyolországot, mert az online vásárlók száma itt eléri a 30 milliót. Az európai e-kereskedelmi piacon Spanyolország rendelkezik az egyik legnagyobb potenciállal. Az internetpenetráció és a mobil technológiák elterjedtsége jelentős, ami óriási lehetőséget jelent egy olyan platform számára, mint a Miravia”.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban is elindult a TikTok Shop
Piaci szakértők és kereskedők szerint december 9-én elindult a TikTok…
Tovább olvasom >Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >Új AI-alapú keresőmotort indít az Alibaba kis- és középvállalkozások számára
Az Alibaba International bemutatta Accio névre keresztelt, mesterséges intelligencia (AI)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >