Az Alibaba elindítja a Miraviát Spanyolországban
Új piacteret indított Spanyolországban az Alibaba. A Miravia nevű platform a márkákat és a tartalomkészítőket köti össze a fogyasztókkal, divat-, szépségápolási, élelmiszer- és életmód-termékeket kínál.
Az év elején a kínai e-kereskedelmi óriás meglévő online piacterét, a Lazadát is kiterjesztette Európára. Most Miravia néven új piacteret indít, és Spanyolországban is fokozza jelenlétét. A platform a fogyasztók számára újfajta vásárlási élményt kíván nyújtani influenszerek által készített exkluzív tartalmakkal és virtuális sminkpróbáló eszközökkel.
Jelenleg a piactéren olyan márkák megtalálhatók, mint a Disney, a Lego, a L’Oréal Paris, a Delonghi és mások. A spanyol márkákat és eladókat is támogatja, hiszen olyan ismert spanyol brandek elérhetők rajta, mint a Munich, a Cecotec és a Silbon.
Azok a márkák, amelyek a Miravián keresztül szeretnének értékesíteni, létrehozhatják saját áruházukat a platformon. Emellett lehetőségük van promóciókat, illetve hűségprogramokat indítani és interakcióba lépni a vásárlókkal.
„Helyet akarunk adni a helyi és globális eladóknak, minden nagy és kis márkát, versenyképes ajánlatokkal és személyre szabott, szórakoztató vásárlási élménnyel támogatunk” – mondta Yann Fotaine, a Miravia vezérigazgatója. „Azért választottuk Spanyolországot, mert az online vásárlók száma itt eléri a 30 milliót. Az európai e-kereskedelmi piacon Spanyolország rendelkezik az egyik legnagyobb potenciállal. Az internetpenetráció és a mobil technológiák elterjedtsége jelentős, ami óriási lehetőséget jelent egy olyan platform számára, mint a Miravia”.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldítené lábnyomát a Coviran
A spanyol kiskereskedelmi szövetkezet, a Coviran karbonlábnyomának csökkentése és hálózatának…
Tovább olvasom >Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás…
Tovább olvasom >Még több saját márkás terméket kínál a Makro Spanyolországban
Négyszáznál is több saját márkás cikkelemet vezetett be a Makro…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ember birka, amerről a kolomp szól, arra megy – Puskás Tamás színész, rendező a FutureTalks podcastban
A színházi világ gazdasági hátteréről, a családról és színészlét kihívásairól…
Tovább olvasom >Nemzetgazdasági szempontok
A Magyarországon működő, növényi alapú élelmiszereket gyártók és -forgalmazók érdekképviseleti…
Tovább olvasom >Húzzák magukkal az iparági trendek a hullámkartonszegmenst
A világ egyik vezető stratégiai tanácsadó és piackutató vállalata, az…
Tovább olvasom >