Az ALDI továbbra is az Egyesült Királyság legolcsóbb szupermarkete
Az Aldit már a második egymást követő hónapban nyilvánította az Egyesült Királyság legolcsóbb szupermarketjévé a Which? fogyasztóvédelmi szervezet, ami azt jelenti, hogy egy átlagos boltban mindössze 1,38 fonttal kínálta olcsóbban a termékeit a Lidl-nél.
Az Aldi ügyfelei átlagosan 12,62 GBP-ot takarítanak meg az átlagos Big Four kosárhoz képest.
A havi legolcsóbb szupermarket ár-összehasonlítás során a Which? egy 47 cikkből álló kosár költségét elemezte, beleértve az élelmiszereket és a háztartási cikkeket: az Aldi nyugtája összesen 74,23 fontot tett ki. A második helyen 75,61 fonttal, szorosan maradt le a Lidl.
Az átlagos kosárár az Asdánál, a Sainsbury’s-nél és a Tescónál 80-90 GBP között mozgott, míg a Morrisons a „négy nagy” közül a legdrágább, 91,14 GBP, mindössze 8,32 fonttal a legdrágább kiskereskedőként jegyzett Waitrose mögött.
Az Aldi ügyvezető igazgatója, Julie Ashfield elmondta: „Tudjuk, hogy országszerte sok családnak nehéz dolga van a megélhetési költségek válsága miatt. Az Aldinál eltökélt szándékunk, hogy segítsünk ügyfeleink költségeinek alacsonyan tartásával és magas minőségével. Nagy örömünkre szolgál, hogy ismét az Egyesült Királyság legolcsóbb szupermarketjének választottak bennünket.”
Kapcsolódó cikkeink
Gyors növekedés előtt áll az online és diszkont élelmiszer-kereskedelem
Az online és diszkont élelmiszer-kereskedelmi csatornák fogják várhatóan a leggyorsabb…
Tovább olvasom >Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Manpower: javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések
Javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések, a belföldi munkáltatók…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >