Az ALDI nyereményjátékkal hívja fel a figyelmet a Hazai Termékek Hónapjára
Fogyasztói nyereményjátékot tartott augusztusban országszerte az ALDI üzleteiben a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közös összefogásában. A promóció fókuszában a hazai áruk álltak, amelyekre kiemelt áruházi kommunikáció hívta fel a figyelmet.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A Hazai Termékek Hónapjához kapcsolódva a hálózat augusztus 3. és 30. között értékes nyereményeket biztosított a védjegyes saját márkás termékek vásárlói számára.
Az akcióban szereplő áruk száma kiemelkedően magas volt, hiszen több mint 400 hazai termék közül válogathattak a vásárlók. A játékosoknak a részt vevő termékek közül legalább kettőt kellett a kosarukba tenniük ahhoz, hogy indulhassanak a nyereményekért.
A fődíj 500 000 Ft értékű ALDI-vásárlási utalvány volt, emellett értékes heti nyereményeket is sorsoltak.
Az üzletlánc számára a környezettudatosság már hosszú évek óta sarkalatos szempont működése során. Ebben az akcióban az ökológiai egyensúly megteremtése kapott kiemelt hangsúlyt. Az akció ideje alatt ugyanis a fogyasztók minden Magyar Termék megvásárlásával hozzájárulhattak egy új rovarhotel létrehozásához. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >